اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع یادگیری عمیق (Tensorflow/keras)
مسیر آموزشی

آموزش جامع یادگیری عمیق (Tensorflow/keras)

2,099,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 2,099,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره با چه فریم ورک و زبان برنامه نویسی است؟ این دوره تئوری و عملی بوده و پس از بیان تئوری، هر مبحث در زبان پایتون با فریم ورک تنسورفلو (Tensorflow) و کراس (Keras) پیاده سازی میشود. تمامی کدها در گیت‌هاب دوره نیز قابل مشاهده است.   دوره جامع یادگیری عمیق برای چه کسانی مناسب است؟ علاقه‌مندان به هوش مصنوعی و یادگیری عمیق دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کامپیوتر، برق، ریاضی و آمار متخصصان IT که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی هستند هر کسی که می‌خواهد با قدرت هوش مصنوعی، مسائل دنیای واقعی را حل کند دوره جامع یادگیری عمیق چه چیزی به شما می‌آموزد؟ مبانی شبکه‌های عصبی: در این دوره، با مفاهیم پایه ای هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مانند نورون، تابع فعال، گرادیان کاهشی و پس انتشار خطا آشنا خواهید شد. شبکه‌های عصبی کانولوشنالی: این بخش به طور کامل به بررسی شبکه‌های عصبی کانولوشنالی (CNN) که برای پردازش تصاویر و ویدئوها به کار می‌روند، می‌پردازد. پردازش زبان طبیعی: در این دوره، با روش‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) و کاربردهای آن در طبقه‌بندی متن، استخراج اطلاعات و سیستم‌های توصیه‌گر آشنا خواهید شد.کار با داده های صوتی و گفتار: در این دوره، با روش‌های پیش پردازش و استخراج ویژگی صوت، طبقه بندی، CTC، تبدیل گفتار به متن آشنا می شوید. موضوعات پیشرفته: در این دوره، به مباحث پیشرفته‌تر یادگیری عمیق مانند خودرمزگذار، GAN ها، تشخیص ناهنجاری می پردازیم. پروژه‌های عملی: در طول دوره، با انجام پروژه‌های عملی، مهارت‌های خود را در زمینه یادگیری عمیق به کار خواهید گرفت. تسلط به فریم ورک Tensorflow/Keras : در این دوره، شما با هر 3 سینتکس تعریف شبکه عصبی در فریم ورک کراس شامل Sequential، Functional API و Model Sub-classing آشنا خواهید شد و علاوه بر استفاده از روش های سطح بالای فریم ورک برای آموزش مدل، به روش های سطح پایین دسترسی به گرادیان ها و شخصی سازی کردن فرایند آموزش نیز پرداخته خواهد شد.   ویژگی‌های دوره: 40 ساعت آموزش ویدئویی: این دوره شامل 40 ساعت آموزش ویدئویی با کیفیت بالا است که توسط استاد مجرب با سابقه تدریس شده است. با گذراندن این دوره، شما قادر خواهید بود: شبکه‌های عصبی عمیق را طراحی و پیاده‌سازی کنید. از هوش مصنوعی برای حل مسائل دنیای واقعی استفاده کنید. مهارت‌های خود را در زمینه پردازش تصویر و بینایی کامپیوتر، پردازش زبان طبیعی و پردازش صوت و گفتار ارتقا دهید. در مشاغل مرتبط با هوش مصنوعی استخدام شوید.
دوره آموزش جامع یادگیری عمیق (Tensorflow/keras) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علیرضا اخوان‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,099,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع یادگیری عمیق (Tensorflow/keras) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی