اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت و ویرایش زیرنویس با نرم‌افزار Subtitle Edit
مسیر آموزشی

آموزش ساخت و ویرایش زیرنویس با نرم‌افزار Subtitle Edit

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:یگانه آزاد0
  • زمان:2 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زیرنویس، ابزاری کارآمد برای درک بهتر محتوای ویدیویی، به خصوص برای افراد کم شنوا یا کسانی که به زبانی غیر از زبان فیلم مسلط هستند، محسوب می‌شود. امروزه با گسترش روزافزون فیلم‌ها و سریال‌های خارجی، تقاضا برای زیرنویس فارسی نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در این دوره آموزشی، قصد داریم به شما نحوه ساخت و ویرایش زیرنویس را با استفاده از نرم‌افزار Subtitle Edit آموزش دهیم. این نرم‌افزار، ابزاری قدرتمند و رایگان است که به شما امکان می‌دهد زیرنویس‌های خود را به صورت حرفه‌ای و با دقت بالا ایجاد و ویرایش کنید. این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که حتی اگر هیچ دانش قبلی در زمینه زیرنویس یا نرم‌افزار Subtitle Edit ندارید، بتوانید به راحتی مفاهیم را یاد گرفته و به یک زیرنویس‌کار حرفه‌ای تبدیل شوید. در این دوره، تمامی مباحث مربوط به ساخت و ویرایش زیرنویس، از جمله قواعد نگارشی زبان فارسی، تنظیمات مربوط به زمان‌بندی زیرنویس، همگام‌سازی زیرنویس با ویدیو به طور کامل آموزش داده خواهد شد. همچنین با گذراندن این دوره، شما به تمام مهارت‌های لازم برای ورود به حوزه انجام زیرنویس و کسب درآمد از این طریق مجهز خواهید شد. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ علاقه‌مندان به زیرنویس کردن فیلم و سریال و دوره‌های آموزشی مترجمان افرادی که سطح زبان خوبی دارند و مایل هستند از این طریق کسب درآمد کنند.
دوره آموزش ساخت و ویرایش زیرنویس با نرم‌افزار Subtitle Edit دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط یگانه آزاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت و ویرایش زیرنویس با نرم‌افزار Subtitle Edit را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی