اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سواد آینده‌ (مقدماتی)
مسیر آموزشی

آموزش سواد آینده‌ (مقدماتی)

359,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 359,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سواد آینده‌؛ یک مهارت ضروری برای قرن بیست و یکم سواد آینده‌ یک مهارت قابل‌دسترسی بر مبنای ظرفیت ذاتی انسان است که به داشتن تصویری از آینده و ارائه‌ی راه‌حلی واضح و آزموده شده برای تقویت قدرت تخیل، کمک می‌کند. سواد آینده‌ یک مهارت و توانایی است که به‌موجب آن افراد می‌توانند نقش آینده را در آنچه که می‌بینند و انجام می‌دهند، بهتر درک کنند. این مهارت باعث می‌شود که قدرت تخیل ما افزایش‌یافته و بتوانیم همگام با تغییرات، توانایی خودمان را برای آمادگی، اصلاح و نوآوری افزایش دهیم. ایده‌ی سواد آینده همانند مهارت خواندن و نوشتن، برای همه‌ قابل‌دسترسی بوده و افراد می‌توانند و باید آن را فرابگیرند. مردم به دو دلیل می‌توانند در “استفاده از آینده” و “سواد آینده‌ها” مهارت بیشتری کسب کنند. اول اینکه آینده هنوز وجود ندارد و فقط می‌توان آن را تصور کرد و دوم اینکه انسان دارای قدرت تخیل است؛ بنابراین انسان‌ها می‌توانند به دلایل و روش‌های مختلف با استفاده از قدرت تخیل خود آینده را تصور کنند و از این طریق “سواد آینده‌‌ها”ی خود را افزایش دهند.
دوره آموزش سواد آینده‌ (مقدماتی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا کاظمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 359,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سواد آینده‌ (مقدماتی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی