اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان انگلیسی سطح Upper Intermediate
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی سطح Upper Intermediate

3,059,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 3,059,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کتاب‌های امریکن انگلیش فایل همواره برای زبان آموزان جزو کتاب های بسیار محبوب بوده اند. این کتاب ها در سالهای گذشته انتخاب بسیاری از آموزشگاه‌ها و مدرسین بوده‌اند وزبان آموزان بی شماری با کمک این کتاب‌ها زبان آموخته اند. کتاب‌های فایل برای یادگیری هر چهار اسکیل زبان مناسبند. کتاب تاپیک محور است وبا هر موضوعی کلمات مناسب تدریس و حتی اشتباهات رایج زبان آموزان گوشزد می‌شود. در این دوره کلیه کلمات کتاب با تمرکز بر روی تلفظ و معنی آن‌ها تدریس شده اند. گرامر کتاب با مثال های مناسب و به تفصیل تدریس شده و پاسخ کلیه تمارین مربوطه برای زبان آموزان دردسترس می باشد. کتاب های فایل علی رغم اینکه بسیار جامع هستند فاقد مکالمه برای استفاده از گرامر یا کلمات جدید می باشند. بنابراین در این دوره مکالماتی درنظر گرفته شده است که مشابه مکالمات حقیقی هستند و توسط مدرسین زبان و با کیفیت تصویری مناسب و تدوین جذاب برای زبان آموزان آماده شده‌اند. آن‌ها می‌توانند با تکرار وتمرین ازاین مکالمات بهره ببرند. برای برخی از یونیت‌ها به جای مکالمه ریدینگ‌ها به صورت مفصل تدریس و تحلیل شده اند و کلیه نکات لازم برای فهم و پاسخ دادن به سوالات ریدینگ در کورس گفته شده است. درپایان دوره یک تست برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است که پس از انجام آن نتیجه به اطلاعشان خواهد رسید. در صورتیکه سوال یا نکته ای برای زبان آموزان پیش آید می توانند با استادشان مستقیما در ارتباط باشند و پاسخ بگیرند. 
دوره آموزش زبان انگلیسی سطح Upper Intermediate دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سمیرا پیام‌وش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 3,059,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی سطح Upper Intermediate را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی