اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم‌افزار Paint برای کودکان و نوجوانان
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار Paint برای کودکان و نوجوانان

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Paint یک نرم‌افزار نقاشی گرافیکی است که در همه نسخه‌های ویندوزهای مایکروسافت وجود دارد. با این نرم‌افزار می‌توان شکل‌های زیادی کشید و نقاشی‌های متنوعی انجام داد. و همزمان همراه با سرگرمی موارد زیادی از جمله جهت‌ها، رنگ‌ها، اشکال مختلف را آموزش دید. حتی بزرگترها هم می‌توانند ایده‌های خلاقانه‌ی خود را در این نرم افزار پیاده سازی کنند و لذت ببرند. این نرم افزار می‌تواند نقطه‌ی شروع کار شما با گرافیک رایانه‌ای باشد.
دوره آموزش نرم‌افزار Paint برای کودکان و نوجوانان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حنانه میرآبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار Paint برای کودکان و نوجوانان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی