اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی
مسیر آموزشی

آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی

409,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 409,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dan Gookin0
  • زمان:3 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان C همیشه یکی ازضروری  ترین زبان های برنامه نویسی است. این زبان قدرتمند به عنوان قلب تپنده جاواسکریپت و آبجکتیو سی و یک زبان محبوب برای توسعه سیستم های تعبیه شده است. در این دوره آموزشی، مبانی برنامه نویسی به زبان سی آموزش داده می شود و چهار جنبه پوشش داده شده است. ساختار کد، داده، جریان برنامه و توابع. در این دوره آناتومی زبان برنامه نویسی سی را می شکافیم و نشان می دهیم که داده چگونه در متغیرها و مقادیر ذخیره می شود و نحوه استفاده از عملگرها برای انجام معادلات ریاضی، اصلاح مقادیر متغیر، ارزیابی expression ها و موارد دیگر را نشان می دهیم. سپس خواهید دید که این عناصر ساده در ساختارهای کنترلی مانند حلقه ها کنار هم قرار می گیرند که در آنها منطق واقعی شکل می گیرد. در نهایت می توانید استفاده و نوشتن توابع را یاد بگیرید که بخش مهمی از زبان C هستند که به انجام کارهای ساده و پیچیده در کد کمک می کنند، نیاز به تکرار را حذف می کنند و باعث خواناتر شدن کد می شوند. حتما چالش هایی که در طی این دوره ارائه می شوند را انجام دهید تا مهارت های برنامه نویسی جدیدتان را تست کنید و راه حال های خود را با راه حل مدرس مقایسه کنید.
دوره آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dan Gookin مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 409,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی