اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ChatGPT و Midjourney - بررسی 12 روش کسب درآمد
مسیر آموزشی

آموزش ChatGPT و Midjourney - بررسی 12 روش کسب درآمد

359,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 359,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر3.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Lidan Benolol0
  • زمان:1 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدرس این دوره اطلاعاتی را به اشتراک می گذارد که با کمک آن بیش از 20،000$ در 6 ماه گذشته با استفاده از Midjourney درآمد داشته است. آیا می خواهید نحوه کسب درآمد با ChatGPT و Midjourney را یاد بگیرید؟  دوره آموزش ChatGPT و Midjourney - بررسی 12 روش کسب درآمد از ChatGPT AI، روش آسان برای کسب درآمد از طریق دو تا از جذاب‌ترین پلتفرم‌های آنلاین بازار را آموزش می‌دهد. نحوه استفاده از قابلیت‌های هر دو پلتفرم برای به حداکثر رساندن درآمد را نشان می‌دهد، نحوه راه‌اندازی پروفایل، استفاده سودمند از ویژگی‌های ChatGPT و Midjourney و ایجاد چندین جریان درآمد را نیز بررسی می‌کند. علاوه بر آن، استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی برای به حداکثر رساندن درآمد با هر دو پلتفرم را نشان می‌دهد. این دوره برای افراد علاقه مند به کسب درآمد غیرفعال و کار از خانه فوق العاده است. اگر برای یادگیری نحوه درآمدزایی با ChatGPT و Midjourney آماده‌اید، این دوره برای شما عالی است. این دوره پرفروش‌ترین و پردرآمدترین افراد در Fiverr ،Upwork و Etsy را نیز معرفی می‌کند. در طول مسیر نکات و استراتژی‌هایی برای افزایش بیشتر درآمد نیز ارائه می‌دهد. ChatGPT و Midjourney دو ابزار بسیار قدرتمند هستند که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. این دو ابزار می‌توانند کار شما و فرآیندها را بهبود دهند و تنها کاری که شما باید انجام دهید، پیدا کردن کارفرما می‌باشد. این دوره به دو بخش تقسیم می‌شود: اولین بخش بر روی ChatGPT و روش های درآمدزایی با این ابزار متمرکز است. دومین بخش درباره Midjourney و کسب درآمد از طریق فروش تصاویر و آثار هنری توضیح می‌دهد. اگر یک بازاریاب دیجیتال، فریلنسر یا کارآفرین هستید یا می خواهید کسب‌وکار خودتان را شروع کنید، این دوره برای شما فوق العاده است. این دوره را می‌توانید به آسانی دنبال کنید و استراتژی‌ها را فورا اعمال کنید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ افرادی که می‌خواهند درباره chatGPT و Midjourney یاد بگیرند. افرادی که می‌خواهند درباره chatGPT و Midjourney برای کسب درآمد یاد بگیرند. افرادی که می‌خواهند از chatGPT برای فعالیت‌های خلاقانه استفاده کنند. افرادی که می‌خواهند درآمد مناسبی از خانه با chatGPT و Midjourney داشته باشند. افرادی که می‌خواهند درباره این فناوری جدید یاد بگیرند. افرادی که می‌خواهند دانش خودشان را درباره chatGPT و Midjourney توسعه دهند. افرادی با ذهنیت کارآفرینانه که می خواهند شغلی در اینترنت شروع کنند. افرادی که می‌خواهند درآمدی اضافی از طریق chatGPT و Midjourney داشته باشند.
دوره آموزش ChatGPT و Midjourney - بررسی 12 روش کسب درآمد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Lidan Benolol مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 359,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ChatGPT و Midjourney - بررسی 12 روش کسب درآمد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی