اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تصمیم‌گیری بر اساس داشبوردها و گزارش‌ها
مسیر آموزشی

آموزش تصمیم‌گیری بر اساس داشبوردها و گزارش‌ها

339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش تصمیم‌گیری بر اساس داشبوردها و گزارش‌ها، شما مفاهیمی که در مورد نیازهای ذینفعان یاد گرفته‌اید را عملی می‌کنید، به تهیه و طراحی داده‌های بصری هوش تجاری (BI) و ابزارهای گزارش‌دهی مانند داشبوردها می‌پردازید. همچنین یاد می‌گیرید چطور با استفاده از داشبوردهای منعطف و تعاملی که می‌توانند داده‌ها را در طول زمان طولانی بررسی کنند، به سوالات تجاری پاسخ دهید. کارمندان گوگل که در حال حاضر در بخش هوش تجاری کار می‌کنند، با به اشتراک گذاشتن نمونه‌هایی از کارهای روزمره خود و کمک به شما در ساخت مهارت‌های هوش تجاری برای آمادگی برای یک حرفه در این زمینه، شما را در این دوره راهنمایی می‌کنند. پس از گذراندن این دوره، مهارت‌های لازم برای درخواست شغل‌های هوش تجاری را بدست خواهید آورد. در پایان این دوره، شما قادر خواهید به: توضیح دهید که داده‌های بصری هوش تجاری چگونه به سوالات تجاری پاسخ می‌دهند. پیچیدگی‌هایی را که ممکن است در حین ایجاد داده‌های بصری هوش تجاری به وجود بیایند را شناسایی کنید. نمودارهایی تهیه کنید که داده‌های هوش تجاری را در طول زمان نشان می‌دهند. از ابزارهای داشبورد و گزارش‌دهی استفاده کنید. داشبوردهایی بسازید که با استفاده از بهترین شیوه‌ها نیازهای ذینفعان را برآورده کنند. با توجه به تغییر الزامات پروژه، داشبورد را تکرار کنید. ارائه‌های هوش تجاری را برای به اشتراک گذاشتن بینش‌ها با ذینفعان طراحی کنید. برای مصاحبه‌های هوش تجاری رزومه خود را ایجاد یا به‌روزرسانی کنید.
دوره آموزش تصمیم‌گیری بر اساس داشبوردها و گزارش‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تصمیم‌گیری بر اساس داشبوردها و گزارش‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی