اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع اچ تی ام ال و سی اس اس (HTML, CSS)
مسیر آموزشی

آموزش جامع اچ تی ام ال و سی اس اس (HTML, CSS)

779,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 779,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی وب از شاخه‌های برنامه‌نویسی است. افراد و شرکت‌های رأی معرفی محصولات خود به دنیا، معمولاً از وب‌سایت استفاده می‌کنند.  بخش کلاینت یک صفحه وب  شامل سه بخش است. بخش اول ساختار صفحه، بخش دوم شکل و رنگ صفحه و بخش سوم منطق برنامه است. بخش اول به کمک HTML، بخش دوم با CSS و بخش سوم با جاوا اسکریپت  ساخته می‌شود. اچ‌‌تی‌‌ام‌ال (Hyper Text Markup Language) یا همان زبان نشانه‌‌گذاری فوق متن، زبان طراحی اسکلت اصلی وب‌سایت است. این زبان از تگ‌ها برای نشان‌دادن محتوا و ساختار صفحات استفاده می‌کند، این تگ‌ها به مرورگر اعلام می‌‌کنند که هر بخش از صفحه چه نوع عنصری است و باید به چه صورت‌نمایش داده شود. به کمک HTML ، اجزای صفحه را ایجاد می‌کنیم و برای ایجاد رابط کاربری از  CSS(Cascading Style Sheets)   استفاده می‌شود. به عبارتی زبان برنامه‌نویسی سی اس اس برای طراحی وب‌سایت‌ استفاده می‌شود.  از CSS برای تنظیم ویژگی‌های ظاهری محتوا از جمله رنگ‌ها، فونت‌ها، حاشیه‌ها، پس‌زمینه‌ها، سایزها و… می‌توان استفاده کرد. با استفاده از CSS می‌توان به المان‌های موجود در صفحه وب که توسط HTML ایجاد شده‌اند، شکل داد. با استفاده از CSS، می‌توان بدون تغییر در ساختار یک صفحه، استایل‌های مختلفی را برای آن صفحه تعریف کرد.  در این آموزش چه چیزی یاد می‌گیریم؟  در ابتدا با مقدمات HTML و تگ‌های پاراگراف و نقل‌قول آشنا می‌شویم. سپس استایل دهی اولیه به کمک CSS را معرفی می‌کنیم. بعد تگ‌هایی برای فرمت‌بندی متن را معرفی می‌کنیم. در ادامه با تگ‌هایی برای ایجاد لینک، تصویر، لیست، جدول و درج صدا و فیلم در صفحه آشنا می‌شویم و سی اس اس مربوط به آنها را نیز یاد می‌گیریم. در گام بعدی انواع تگ‌های input را ارائه خواهیم کرد. سپس تگ پر کاربرد div به همراه سی اس اس های پرکاربردی آشنا می‌شویم. در  ادامه  سلکتورها که بسیار پرکاربرد هستند را یاد می‌گیریم. در نهایت با تگ‌های معنایی آشنا شده و در انتهای آموزش یک معرفی مختصری از جاوا اسکریپت و تگ canvas خواهیم داشت. همچنین چند مثال کاربردی در طی دوره هم بررسی می‌شوند.
دوره آموزش جامع اچ تی ام ال و سی اس اس (HTML, CSS) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 779,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع اچ تی ام ال و سی اس اس (HTML, CSS) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی