اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار رایگان نقش مدیران در تعلق سازمانی کارکنان
مسیر آموزشی

وبینار رایگان نقش مدیران در تعلق سازمانی کارکنان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نقش مدیران در تعلق سازمانی (Employee Engagement) غیرقابل انکاره. اهمیت این موضوع برای کارکنان و‌ به ویژه متخصصان حوزه منابع انسانی زیاده و جزء دغدغه‌های مهم در سازمان‌ها محسوب می‌شه. اما چطور می‌تونیم این انگیزه و تعلق سازمانی رو در کارکنان افزایش بدیم؟ و چطور مدیران به عنوان نقش اصلی به این پروسه ملحق میشن؟  وبینار “نقش مدیران در تعلق سازمانی کارکنان” به علل تعلق سازمانی و یا عدم تعلق سازمانی کارکنان می‌پردازه. رویکرد اصلی این وبینار، بررسی نقش مدیران در ایجاد این تعلق سازمانی هست که موضوع مهمی محسوب میشه.  این وبینار کاربردی در روز یکشنبه ۱ بهمن با حضور مژگان گلشن مدیرعامل کندو و دکتر فرشاد اصلانی مشاور و مدرس حوزه منابع انسانی برگزار میشه.
دوره وبینار رایگان نقش مدیران در تعلق سازمانی کارکنان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرشاد اصلانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان نقش مدیران در تعلق سازمانی کارکنان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی