اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت بازی ترسناک اندروید (انتشار در مایکت)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی ترسناک اندروید (انتشار در مایکت)

1,139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 1,139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به یادگیری ساخت بازی اندروید با استفاده از Unity پرداخته می‌شود. این دوره به این صورت برنامه‌ریزی شده است که از مقدمات شروع می‌شود و به مباحث حرفه‌ای می‌پردازد. هدف از برگزاری دوره آموزش ساخت بازی ترسناک چیست؟ هدف از برگزاری این دوره، آموزش ساخت بازی اندروید به صورت مرحله به مرحله از مباحث مقدماتی تا مباحث حرفه‌ای و پیشرفته است. شرکت در این دوره آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا اولین بازی خود را به صورت کاملا حرفه‌ای بسازید. در کنار این موضوع موتوجه خواهید شد که ساخت بازی با یونیتی از نظر زمان و هزینه چقدر کم‌تر از سایر موتورهای بازی‌سازی خواهد بود. دوره آموزش ساخت بازی ترسناک برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی که به ساخت بازی علاقه‌مند است می‌تواند در دوره شرکت کند. این دوره آموزشی به نحوی تدوین شده که تمام کسانی که در دوره شرکت می‌کنند به راحتی بتوانند دوره را به اتمام برسانند و یک بازی ترسناک سه بعدی با کوالیتی عالی بسازند. برای شرکت در دوره آموزش ساخت بازی ترسناک چه پیش‌نیازهایی لازم است؟ به دلیل اینکه این دوره به صورت پروژه محور ساخته شده، بهتر است که آشنایی مقدماتی با یونیتی و سی‌شارپ داشته باشید. البته گفتی است که دوره به گونه‌ای ساخته شده که شما حتی اگر تجربه استفاده از یونیتی و سی‌شارپ را ندارید، بازهم بتوانید در دوره شرکت کنید و اولین بازیتان را بسازید.
دوره آموزش ساخت بازی ترسناک اندروید (انتشار در مایکت) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ایوب کمره‌ئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی ترسناک اندروید (انتشار در مایکت) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی