اطلاعات دوره
تصحیح اسپیکینگ آیلتس (7 تایی)
مسیر آموزشی

تصحیح اسپیکینگ آیلتس (7 تایی)

479,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 479,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن خاکی4
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا به دنبال شخصی هستید که بتواند مثل یک ممتحن آیلتس، مهارت اسپیکینگ شما را بررسی کند و به تصحیح اسپیکینگ آیلتس شما بپردازد؟ یا شخصی که بتواند نقاط ضعف شما را نشان دهد و در جهت بهبود آن شما را راهنمایی کند؟   بهبود مهارت اسپیکینگ به تنهایی و بدون راهنمایی افراد باتجربه بسیار دشوار است. کمک گرفتن از یک شخص با تجربه و متخصص که شناخت کافی از آزمون آیلتس دارد، می‌تواند نمره‌ی شما را به مقدار قابل توجهی بهبود ببخشد. در این مجموعه شما فرصتی می‌یابید تا بتوانید قبل از آزمون اصلی، خود را به چالش بکشید و مهارت خود را بهبود ببخشید.   بیشتر متقاضیان آیلتس متوجه اشتباهات خود نمی‌شوند و بازخورد مناسبی دریافت نمی‌کنند تا بتوانند از تکرار اشتباهات خود بپرهیزند. شاید شما نیز در این آزمون شرکت کرده باشید و با اینکه تمام تلاش خود را کرده‌ اید نمره‌ی دلخواه خود را کسب ننموده‌اید. مجموعه تصحیح اسپیکینگ آیلتس برای مشخص کردن و برطرف کردن این مشکلات تهیه شده است. بخش اسپیکینگ آیلتس (IELTS Speaking) به طور کل شامل یک مصاحبه‌ی حضوری است که بین ۱۱ الی ۱۴ دقیقه به طول می‌انجامد و ممتحن صدای متقاضی را ضبط می‌کند و در طول مصاحبه، زمان تحت کنترل دقیق ممتحن است.   اسپیکینگ آیلتس شامل ۳ قسمت است: ۱- قسمت اول: Introduction حدود ۴ الی ۵ دقیقه پرسش و پاسخ در خصوص موضوعاتی عمومی (اصطلاحا Familiar) انجام می‌شود. مانند: شغل، تحصیلات، سرگرمی‌ها، محل زندگی، علایق، آب و هوا و...  ۲- قسمت دوم: (Cue Card) در این قسمت یک Task Card توسط ممتحن به متقاضی داده می‌شود. روی این Card موضوعی نوشته شده که با تعدادی سوال تحت عنوان Follow-up Questions همراه است و متقاضی می‌بایست پس از ۱ دقیقه آماده‌سازی، پاسخ خود را در قالب یک Short Presentation که طول آن حداقل ۱ دقیقه و حداکثر ۲ دقیقه است به ممتحن ارائه کند. ۳- قسمت سوم تحت عنوان Discussion: این قسمت بین ۴ الی ۵ دقیقه زمان می‌برد. ممتحن سوالاتی را بر پایه‌ی موضوع بخش قبلی مطرح می‌کند و متقاضی می‌بایست پاسخ‌های جامع و متقاعدکننده‌ای برای هریک از این سوالات داشته باشد.   در مجموعه تصحیح اسپیکینک آیلتس فایل ضبط شده شما به همین شکل و در همین چارچوب در اختیار مدرسان ما قرار می‌گیرد و تصحیح می‌گردد. مجموعه 3تایی تصحیح اسپیکینگ آیلتس شامل یک فایل صوتی Part 1, یک فایل صوتی Cue Card و یک فایل صوتی Part 3 است. توجه داشته باشید که مطابق با استاندارد آزمون اسپیکینگ آیلتس هر یک از 3 قسمت آزمون دارای محدودیت زمانی است. به عبارت دیگر، هر فایل صوتی Part 1 باید حداکثر ۶۰ ثانیه، هر فایل صوتی Cue Card بین ۱ الی ۲ دقیقه و هر فایل صوتی از Part 3 باید طول حداکثر ۲ دقیقه‌ای داشته باشد. درصورتی که فایل صوتی فرستاده شده طولانی‌تر از حد تعیین شده باشد، مقدار مازاد آن تصحیح نخواهد شد. کسانی که به دنبال تمرین بیشتر در این خصوص هستند می‌توانند از مجموعه‌های 7تایی و یا 15تایی استفاده کنند. این دوره‌ها در پایین صفحه در قسمت دوره‌های پیشنهادی قابل مشاهده هستند. بیشتر بدانید
دوره تصحیح اسپیکینگ آیلتس (7 تایی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن خاکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 479,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تصحیح اسپیکینگ آیلتس (7 تایی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی