اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی با پایتون از مقدماتی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی با پایتون از مقدماتی تا پیشرفته

659,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 659,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:کاظم مریدی0
  • زمان:9 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزشی پایتون، یک تجربه جذاب برای یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون است. این دوره با ارائه مفاهیم ابتدایی، به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد با ساختار ساده و قدرتمند پایتون آشنا شوند. از طریق پروژه‌های عملی و مثال‌های واقعی، دانشجویان با کاربردهای واقعی این زبان آشنا می‌شوند. در این دوره، به شیوه تدریس تعاملی و محوریت بر تمرین، مهارت‌های برنامه‌نویسی پایتون به شرکت‌کنندگان انتقال داده می‌شود. از موضوعات ابتدایی مانند متغیرها و دستورات شرطی تا مباحث پیشرفته‌تر همچون توابع و کلاس‌ها، تمامی جنبه‌های اساسی پایتون در این دوره پوشش داده می‌شود. در پایان دوره، شرکت‌کنندگان با دانش و اطمینان لازم برای شروع پروژه‌های خود در دنیای برنامه‌نویسی پایتون همراه خواهند شد. این دوره، پلی برای ورود به دنیای جذاب و پویای برنامه‌نویسی پایتون فراهم می‌کند.  
دوره آموزش برنامه‌نویسی با پایتون از مقدماتی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط کاظم مریدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 659,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی با پایتون از مقدماتی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی