اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک مکانیک
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک مکانیک

479,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 479,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی اسحاقی0
  • زمان:6 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیزیک مکانیک از زیرشاخه‌های علم مکانیک کلاسیک است که به مطالعه حرکات اجسام و نیروهایی که باعث آن حرکات می‌شود می‌پردازد. مباحث فیزیک مکانیک در رشته های علوم پایه مثل فیزیک، شیمی و زیست‌شناسی و در رشته های فنی و مهندسی مانند برق، مکانیک، هوافضا، عمران، معماری، مهندسی پزشکی، مواد و غیره و همچنین در رشته‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است. این علم به‌طور کلی به دو شاخه سینماتیک و دینامیک تقسیم می‌شود. سینماتیک به بررسی خصوصیات حرکت اجسام مانند مکان، سرعت و شتاب می‌پردازد. در دینامیک موضوع مورد بحث بررسی نیروهای وارد بر اجسام است که باعث ایجاد شتاب در اجسام می‌شوند. در این درسگفتار، بخش اول فیزیک مکانیک تدریس می‌شود. این بخش که در سال اول دانشگاه در اکثر دانشگاه‌ها با عنوان «فیزیک پیش‌دانشگاهی» و در تعداد کمی از دانشگاه‌ها هم به‌عنوان بخشی از درس فیزیک عمومی 1 (فیزیک پایه 1) تدریس می‌شود، شما با مباحث زیر آشنا خواهید شد: فصل اول: بردارها ( شامل تجزیه بردار، جمع بردارها به دو روش هندسی و مولفه‌ای، ضرب داخلی و ضرب خارجی بردارها) فصل دوم: حرکت در یک بعد ( شامل سرعت متوسط و لحظه‌ای، شتاب متوسط و لحظه‌ای، حرکت با شتاب ثابت و سقوط آزاد) فصل سوم: حرکت در دو و سه بعد ( شامل سرعت و شتاب در دو و سه بعد، حرکت پرتابی و حرکت دایره‌ای) فصل چهارم: نیرو-1 ( شامل قوانین نیوتن و کاربرد آن در حل مسائل دینامیک مانند آسانسور، قرقره و سطح شیبدار) فصل پنجم: نیرو-2 ( شامل نیروی اصطکاک، حل مسائل دینامیک در حضور نیروی اصطکاک، دینامیک حرکت دایره‌ای) 
دوره آموزش فیزیک مکانیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی اسحاقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 479,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک مکانیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی