اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش همانندجویی پایان‌نامه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری
مسیر آموزشی

آموزش همانندجویی پایان‌نامه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:زهره نخعی0
  • زمان:1 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه دانشجویان بعد از تأیید پایان‌نامه توسط استاد راهنما باید پایان‌نامه خود را در سامانه همانندجو ایرانداک بارگذاری کنند تا مشخص شود پژوهشی که انجام داده‌اند، از مقالات یا پایان‌نامه‌های دیگر کپی شده است یا نتیجه تلاش خود دانشجو هست. اگر با گزارش سامانه همانندجو مشخص شود پژوهش دانشجو کپی شده و سرقت علمی انجام داده است، پایان‌نامه‌اش رد می‌شود و امکان دفاع برایش وجود ندارد. اینجا دانشجو ناچار است میزان مطالب کپی شده را با روش‌های خاصی کاهش دهد تا بتواند گزارش تأیید سامانه همانندجو را دریافت کند که این روش‌ها در این دوره آموزشی به طور کامل آموزش‌داده‌شده است و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بسیار کاربردی است. این دوره آموزشی اولین دوره تصویری آموزش همانندجویی پایان‌نامه است که به‌صورت عملی روش کاهش میزان همانندجویی را توضیح داده است.
دوره آموزش همانندجویی پایان‌نامه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط زهره نخعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش همانندجویی پایان‌نامه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی