اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سه بعدی با نرم افزار اتوکد (AutoCAD 3D)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سه بعدی با نرم افزار اتوکد (AutoCAD 3D)

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار اتوکد یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین نرم افزارهای طراحی دوبعدی و سه بعدی در جهان بوده که محصول شرکت اتودسک می باشد.این نرم افزار برای مهندسان مکانیک، عمران، معماری، برق، طراحان صنعتی و … تا حد زیادی جهت طراحی لازم است. نرم افزار اتوکد در بخش های مختلفی قابل تدریس است که در این دوره، به بخش آموزش اتوکد سه بعدی از صفر تا صد پرداخته و نکات و ترفندهای طراحی به همراه اصول کار با نرم افزار اتوکد سه بعدی فراگرفته می شود.در این دوره اصول صحیح کار با نرم افزار اتوکد به همراه اصول صحیح نقشه خوانی و نقشه کشی نیز آموزش داده می‌شود و مخاطب را از آموزش های دیگر بی نیاز می کند.لازمه یادگیری مدل سازی سه بعدی، توانایی کار با نقشه ها و ابزارهای دوبعدی، تسلط بر مفاهیم، درک صحیح مدل سازی، انجام تمرین کافی و … بوده که به طور مفصل در این آموزش به آنها پرداخته شده است. آموزش نرم‌افزار اتوکد سه‌بعدی برای افراد مختلف از جمله مهندسان مکانیک، عمران، برق، معماری و …، بسیار پرکاربرد بوده و با توجه به سادگی کار با محیط Autocad 3D می‌توانید طراحی‌های حرفه‌ای خود را در زمینه‌های نام برده شده، اجرا کنید.
دوره آموزش طراحی سه بعدی با نرم افزار اتوکد (AutoCAD 3D) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا سعادتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سه بعدی با نرم افزار اتوکد (AutoCAD 3D) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی