اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دیپلوی مدل‌های یادگیری ماشین در پروداکشن
مسیر آموزشی

آموزش دیپلوی مدل‌های یادگیری ماشین در پروداکشن

229,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 229,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Ng4.3
  • زمان:3 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه مدل‌های یادگیری ماشین را پیاده‌سازی و در دسترس کاربران نهایی قرار دهید. زیرساخت سخت‌افزاری مقیاس‌پذیر و قابل اعتمادی را برای تحویل درخواست‌های استنباط (Inference) هم به‌صورت بلادرنگ و هم به‌صورت دسته‌ای، بسته به کاربرد، ایجاد خواهید کرد. همچنین، گردش‌کار خودکارسازی و تحویل پیشرفته (Progressive Delivery) را که با شیوه‌های فعلی MLOps مطابقت دارد، پیاده‌سازی خواهید کرد تا سیستم تولید شما بتواند به‌طور پیوسته کار کند. علاوه بر این، به‌طور پیوسته سیستم خود را برای تشخیص انحطاط مدل، رفع افت عملکرد و جلوگیری از خرابی سیستم مانیتورینگ خواهید کرد تا بتواند در همه زمان‌ها به‌طور پیوسته کار کند. برای استفاده از این دوره درک مفاهیم یادگیری ماشین و یادگیری عمیق ضروری است، اما اگر به دنبال شغل در هوش مصنوعی هستید، به قابلیت‌های مهندسی پروداکشن نیز نیاز دارید. مهندسی یادگیری ماشین برای پروداکشن مفاهیم بنیادی یادگیری ماشین را با تخصص کاربردی نقش‌های توسعه نرم‌افزار و مهندسی مدرن ترکیب می‌کند تا به شما در توسعه مهارت‌های آماده تولید کمک کند.
دوره آموزش دیپلوی مدل‌های یادگیری ماشین در پروداکشن دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Ng مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 229,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دیپلوی مدل‌های یادگیری ماشین در پروداکشن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی