اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اره‌کاری برای ساخت زیورآلات
مسیر آموزشی

آموزش اره‌کاری برای ساخت زیورآلات

1,139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 1,139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سجاد خالقی0
  • زمان:5 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تصور عموم این است که ورود به عرصه ساخت طلا و جواهر نیاز به مهارت‌های خاص و سرمایه زیاد دارد و آموزش آم نیز بسیار زمان بر و پرهزینه است. در این دوره خواهید آموخت که با صرف هزینه کم و زمان کوتاه تر این حرفه را یادگرفته و به درآمد برسید. در این دوره شما با تکنیک اره کاری آشنا خواهید شد. به صورت کلی برش یک شی توسط اره را اره کاری می‌نامند. شما با یادگیری این تکنیک می‌توانید وسایل زیادی مثل انگشتر، دستبند، مجسمه یا هرچیز دیگری که بتوان با فلز ساخت را تولید کنید و از این طریق کسب درآمد کنید. شما در این دوره آموزش ابتدا با ابزار مورد نیاز آشنا شده و نحوه کار با آن را آموزش می‌بینید سپس چندین تکنیک متفائت و جذاب و کاربردی را برای ساخت وسایل مدنظر آموزش خواهید دید.  
دوره آموزش اره‌کاری برای ساخت زیورآلات دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سجاد خالقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اره‌کاری برای ساخت زیورآلات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی