اطلاعات دوره
تلفظ‌های چالش‌برانگیز انگلیسی با لهجه آمریکایی
مسیر آموزشی

تلفظ‌های چالش‌برانگیز انگلیسی با لهجه آمریکایی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تلفظ در زبان انگلیسی از آن چیزی که به نظر می‌رسد سخت‌تر است. در حقیقت یکی از دشوارترین چالش‌هایی که یک زبان‌آموز با آن مواجه خواهد شد نحوه تلفظ کلمه است. تلفظ با تاکید متفاوت روی حروف می‌تواند به راحتی نقش کلمه و کاربرد آن را تغییر ‌دهد. اما آیا تنها به خاطر تلفظ‌های چالش‌ برانگیز باید ناامید شد؟ بدون شک خیر!   برای هر مشکلی یک راه‌حل وجود دارد که با تمرین مداوم می‌توان از آن عبور کرد. بدیهی است که این مشکل هم از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر این مسیر یادگیری زبان انگلیسی یک مسیر پر فراز و نشیب است که نباید با ظهور اولین مشکل از ادامه راه منصرف شد. شما برای طی کردن این مسیر در ابتدا باید یک هدف را مشخص کنید. این هدف، تمام انگیزه و انرژی که شما برای موفقیت نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد. تنها کافی است که تا آخر مسیر به آن متعهد باشید.   یکی از مواردی که در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی معمولا کمتر به آن توجه ‌می‌شود، نحوه بیان کلمه‌ها و آهنگ جمله است. اهمیت تلفظ‌های چالش برانگیز آمریکایی در برقراری ارتباط با یک انگلیسی‌زبان بسیار مشهود است. در حقیقت استفاده اشتباه از استرس یا تکیه در کلمات (word stress) به احتمال زیاد باعث سوءتفاهم خواهد شد. به یاد داشته باشید که شما با قرار دادن استرس بر یک کلمه اشتباه ممکن است معنی کل جمله را تغییر دهید. از آن گذشته لحظه‌ای را تصور کنید که «p» را «b» یا «t» را «d» تلفظ کنید یا به جای تلفظ مصوت کشیده، آن را به شکل مصوتی کوتاه تلفظ کنید و معنی کلمه را به کل تغییر دهید.    از آن گذشته بعضی از کلمه‌ها در جمله‌ها ضعیف و کوتاه تلفظ می‌شوند. در واقع بدون درک ‌این تفاوت‌ها نمی‌توانیم هنگام گفتارمعنی درست جمله‌ها را درک کنیم. اما نگران نباشید همانطور که اشاره شد این مشکل با یک آموزش درست و تمرین منظم قابل حل است. به همین دلیل یک دوره اختصاصی تنها و تنها برای تلفظ‌های چالش برانگیز آمریکایی طراحی شده است که به شما در حل این مشکل کمک خواهد کرد. در این دوره شما قرار است تلفظ‌های چالشی انگلیسی (به خصوص در لهجه‌ آمریکایی) را یاد بگیرید. صداهای مختلفی را که ممکن است گیج‌کننده باشند را تمرین کنید و همچنین با حروف صامت و مصوت آشنا شوید.   علاوه بر این قرار است با موسیقی خاص جمله‌های انگلیسی آشنا شوید. به عنوان مثال شما یاد خواهید گرفت که در کجای جمله صدای خود را بالا و در کدام بخش از آن صدای خود را پایین بیاورید. از همه مهم‌تر قرار است که استرس و نحوه ارتباط صداها و کلمه‌ها را آموزش ببینید.  بیشتر بدانید
دوره تلفظ‌های چالش‌برانگیز انگلیسی با لهجه آمریکایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید UCI مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تلفظ‌های چالش‌برانگیز انگلیسی با لهجه آمریکایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدباقر

ذهنیت خوبی می‌ده. الحمدلله و متشکرم از دست‌اندرکاران

محمد حسین

This course was excellent and practical. Thank you so much. ⚘⚘

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی