اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آمادگی آزمون TOEIC
مسیر آموزشی

آموزش آمادگی آزمون TOEIC

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Linguae Learning0
  • زمان:7 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آزمون TOEIC چیست؟ آزمون TOEIC یا Test of English for International Communication یک آزمون استاندارد بین‌المللی مهارت زبان انگلیسی برای افراد غیر انگلیسی زبان است. این آزمون برای سنجش مهارت‌های انگلیسی روزمره افرادی که در یک محیط بین‌المللی کار می‌کنند طراحی شده است. آزمون TOEIC شامل دو بخش است: بخش Listening (شنیدار): این بخش شامل 40 سوال است. بخش Reading (خواندن): این بخش شامل 75 سوال است. نمرات آزمون TOEIC از 10 تا 990 متغیر است. نمره 600 به عنوان نمره قبولی در نظر گرفته می‌شود. این آزمون توسط سازمان ETS برگزار می‌شود و در بیش از 160 کشور جهان پذیرفته می‌شود. آزمون TOEIC برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله: پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های خارجی استخدام در شرکت‌های بین‌المللی دریافت ویزای کار یا تحصیل در کشورهای خارجی اگر قصد شرکت در آزمون TOEIC را دارید، می‌توانید با شرکت در دوره‌ آمادگی آزمون TOEIC، مهارت‌های زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید و آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون کسب کنید. در  دوره آموزش آمادگی آزمون TOEIC چه می‌آموزیم؟ دوره آمادگی آزمون TOEIC، به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های زبان انگلیسی خود را سریع‌تر از آنچه فکرش را می‌کنید، بهبود ببخشید و پتانسیل کامل خود را به‌دست آورید. این دوره جامع شامل تمام مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون TOEIC است، خواه هدف شما پیشرفت شغلی، مذاکره در موقعیت‌های انگلیسی در دنیای واقعی یا برقراری ارتباط موثر با مخاطبان جهانی باشد. با پیوستن به ما امروز، سفر خود را برای تسلط به زبان انگلیسی آغاز کنید. این نه تنها فرصت‌های شغلی شما را افزایش می‌دهد، بلکه زندگی شخصی و حرفه‌ای شما را نیز غنی می‌کند.
دوره آموزش آمادگی آزمون TOEIC دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Linguae Learning مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمادگی آزمون TOEIC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی