اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رزومه نویسی خلاق
مسیر آموزشی

آموزش رزومه نویسی خلاق

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 نوشتن رزومه امروز یک بازی کاملاً جدید است. همان‌طور که بازار کار به طور محسوسی تغییر کرده است، روش بررسی و انتخاب رزومه ها را نیز متحول نموده است. وقتی جایگاه‌های شغلی کم و تقاضا برای آن زیاد باشد، آنگاه برای موفقیت باید نگاه خلاقانه و جدیدی به رزومه نویسی انداخت. در این دوره نگاه روزمره شما به رزومه نویسی و استخدام تغییر می‌کند و در حالی این دوره را به پایان می‌برید که یک رزومه خوب در دستانتان دارید! شاید هم آخرین قسمت این دوره را در محل کار جدیدتان ببینید. رزومه نویسی خلاق از آمارهای موجود در زمان تدریس این دوره آغاز می‌شود و مدرس این دوره، به‌عنوان فردی که سال‌ها رزومه دیده و رزومه برگزیده است، فوت و فن‌های رزومه نویسی را می‌گوید و افشا می‌کند که کارفرما به کدام قسمت‌های رزومه توجه بیشتری می‌کند و به کجا اصلاً نگاه نمی‌اندازد. قسمت خارق‌العاده این دوره قسمتی است که درباره رزومه‌سازی صحبت می‌کند. وقتی کسی تجربه کافی ندارد و یا صنف شغلی‌اش را مایل است تغییر بدهد لازم است تا رزومه سازی کند بدون اینکه بخواهد دروغ بگوید. پس از یادگیری رزومه‌نویسی شما باید اقدام کنید. یک اقدام درست و به‌موقع. درست مثل یک شکارچی. وقتی به مصاحبه شغلی دعوت می‌شود لازم است نکات مهمی را بدانید. در فصل سوم مدرس به مسائل مهم بعد از تایید رزومه می‌پردازد. بعد از پذیرفته شدن در مصاحبه با روزهای اول کاری روبه‌رو هستیم که آن هم آداب و راه و روشی دارد. در مورد همه این‌ها اصیل و سریع و مفید صحبت خواهیم کرد اگر این دوره باعث شد به آن جایگاهی که لیاقتش را داشتید برسید، آن را به دیگران معرفی کنید.
دوره آموزش رزومه نویسی خلاق دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سیدمحمد حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رزومه نویسی خلاق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی