اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی پیشرفته پرتره با زغال (چهره پیرمرد)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پیشرفته پرتره با زغال (چهره پیرمرد)

2,119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 2,119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش طراحی با زغال بر روی یک چهره از ابتدای طرح ریزی شده و تا انتهای سایه زدن و تکمیل آن انجام می‌شود.  تناسبات در چهره موضوع بسیار دقیق و حساسی است، از این رو نکات فنی در این خصوص توسط استاد به هنرجویان آموزش داده می شود همچنین نکات مربوط به سایه زدن و ایجاد جنسیت پوست و مو نیز در این آموزش وجود دارد. تمامی مراحل این آموزش بدون استفاده از ابزارهای کمکی و صرفا با دست و چشم به وسیله زغال و مداد زغالی انجام می‌پذیرد.این دوره مختص هنرجویانی ست که حداقل دوره‌های پایه و مقدمات طراحی را در زمینه شناخت سایه روشن، و شکل صحیح و اصولی طرح ریزی مقدماتی را گذرانده اند.
دوره آموزش طراحی پیشرفته پرتره با زغال (چهره پیرمرد) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید کمال‌الدین رفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پیشرفته پرتره با زغال (چهره پیرمرد) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی