اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سیاه قلم پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش سیاه قلم پیشرفته

1,219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 1,219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهمترین عوامل برای بالا بردن خلاقیت در طراحی سیاه قلم (پیشرفته)، دقت و توجه به محیط اطراف است شما با نگاه متفاوت و آگاهی از محیط خود مانند نورها و سایه ها و رنگ بافت و غیره میتوانید از آنها در تکنیک سیاه قلم خود استفاده کنید. وقتی با یک دید هنری و طراحی به اطراف خود توجه می کنید علاوه بر درک کردن آنها، در تقویت تفکر بصری شما تأثیر چشمگیری دارد. این روشی است که بسیاری از هنرمندان در طراحی خود استفاده می کنند تا از این طریق الهام گرفته و زیباترین طرح خود را نقاشی کنند. آموزش طراحی سیاه قلم، بخاطر تکنیکهای بکار گرفته شده در آن، مانند سایه‌ها، نورها، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و افراد زیادی تمایل دارند تصویری از چهره ی خود را طراحی کنند. به علت نوع طراحی خاص تکنیک سیاه قلم و طیف رنگ‌های بکار گرفته شده در آن، به سادگی می‌توان با این تکنیک ارتباط برقرار کر. و یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های نقاشی است که با آموزش این تکنیک می‌توانید آثار هنری خود را در نمایشگاه‌های هنری به نمایش عموم بگذارید
دوره آموزش سیاه قلم پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سبحان طباطبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیاه قلم پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی