اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سیاست‌ها، قوانین و علم بیوتکنولوژی در تجارت بیوتکنولوژی
مسیر آموزشی

آموزش سیاست‌ها، قوانین و علم بیوتکنولوژی در تجارت بیوتکنولوژی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Yali Friedman0
  • زمان:6 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره شما کسب‌وکار بیوتکنولوژی، نحوه راه‌اندازی و مدیریت شرکت‌های بیوتکنولوژی و نحوه خدمات‌رسانی بهتر به نیازهای شرکت‌های بیوتکنولوژی را می‌آموزید. این دوره با فراتر رفتن از پیشنهادات ساده «علم برای غیر دانشمندان» یا «مینی MBA»، همگرایی عوامل علمی، سیاسی، نظارتی و تجاری را که صنعت بیوتکنولوژی را هدایت می‌‌کنند و دامنه آن را مشخص می‌‌کند، توصیف می‌‌کند. این دوره برای چه کسانی مناسب است: افرادی که اخیرا در حوزه بیوتکنولوژی و شرکت‎‌های مرتبط آن استخدام شده‌اند. بنیانگذاران جدید حوزه  بیوتکنولوژی دانشمندان و دیگر کارآفرینانی که به دنبال درک بهتر تجارت بیوتکنولوژی هستند. سرمایه‌گذاران بیوتکنولوژی و داروسازی مدیران تاسیسات GMP بیوتکنولوژی متخصصان امور نظارتی بیوتکنولوژی مدیران توسعه دارو و تجهیزات پزشکی
دوره آموزش سیاست‌ها، قوانین و علم بیوتکنولوژی در تجارت بیوتکنولوژی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Yali Friedman مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیاست‌ها، قوانین و علم بیوتکنولوژی در تجارت بیوتکنولوژی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی