اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع طراحی سطوح در سالیدورکس (SolidWorks)
مسیر آموزشی

آموزش جامع طراحی سطوح در سالیدورکس (SolidWorks)

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:7 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار سالیدورکس یک نرم‌افزار طراحی صنعتی است که می‌توان انواع قطعات صنعتی را در آن طراحی کرد. یکی از قابلیت‌های نرم‌افزار سالیدورکس (SolidWorks) طراحی سطوح پیشرفته است. بسیاری از قطعات در صنعت دارای سطوح با انحنای پیچیده است و با دستورات معمولی زبانه features امکان طراحی آن‌ها وجود ندارد. برای طراحی این قطعات به سراغ زبانه surfaces می‌رویم و این سطوح را طراحی می‌کنیم. طراحی سطوح در سالیدورکس (surface modeling) بخش پیشرفته نرم‌افزار است و تسلط روی این محیط اهمیت بالایی دارد. معرفی دوره آموزش جامع طراحی سطوح در سالیدورکس (SolidWorks) در این دوره آموزش سالیدورکس به سراغ زبانه surface می‌رویم و از ابتدا و مقدمات این زبانه با ذکر مثال به آموزش می‌پردازیم. این آموزش ابزارهای Revolved Surface، Extrude Surface، Swept Surface، Lofted Surface، Boundary Surface، Filled Surface، Freeform ، Planar Surface، Offset Surface، Ruled Surface، Delete Face، Replace Face، Extend Surface، Trim Surface، Untrim Surface، Knit Surface به‌صورت کامل بررسی کرده و با گذراندن این دوره روی این ابزارها به تسلط می‌رسید. بعدازاین که ابزارهای زبانه surfaces را بررسی کردیم به سراغ مثال‌های کاربردی می‌رویم. در این بخش ابزارهایی که آموخته‌ایم را در مثال‌ها بکار می‌بریم و از مثال اول که طراحی فن جت است طراحی را آغاز می‌کنیم. در ادامه آموزش مثال بطری نوشابه و شوینده، لوله دوراهه به یک‌راهه را طراحی می‌کنیم. هدف از برگزاری دوره آموزش جامع طراحی سطوح در سالیدورکس (SolidWorks) این دوره به‌صورت کامل تمام بخش‌های زبانه طراحی سطوح سالیدورک را پوشش می‌دهد و با بیان مثال‌های کاربردی از جمله، طراحی فن جت، طراحی بطری شوینده، طراحی بطری نوشابه و لوله دوراهه به یک‌راهه روی این زبانه به تسلط بالایی می‌رسید. هدف اصلی آموزش یادگیری زبانه طراحی سطوح است. دوره آموزش جامع طراحی سطوح در سالیدورکس (SolidWorks) برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره مناسب تمامی افراد شاغل در صنعت، دانشجویان و علاقه‌مندان به طراحی سطوح است. برای گذراندن این دوره آشنایی با نرم‌افزار سالیدورک و دوره مقدماتی سالیدورک الزامی است.
دوره آموزش جامع طراحی سطوح در سالیدورکس (SolidWorks) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع طراحی سطوح در سالیدورکس (SolidWorks) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی