اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایمیل مارکتینگ: تفکر خارج از Inbox
مسیر آموزشی

آموزش ایمیل مارکتینگ: تفکر خارج از Inbox

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش ایمیل مارکتینگ: تفکر خارج از Inbox، به بررسی نحوه اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق می‌پردازد. بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی‌ترین و اثبات شده ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است و جزء ضروری‌ای از استراتژی بازاریابی دیجیتال است. ایمیل یک کانال اصلی برای بسیاری از کسب‌وکارها برای دستیابی به مشتریان، تشویق تعامل با کسب‌وکار، افزایش خرید و ایجاد وفاداری است. در این دوره، بازاریابی ایمیلی را بررسی خواهید کرد و موضوعاتی مانند ایجاد استراتژی بازاریابی ایمیلی، اجرای کمپین‌های ایمیلی و اندازه‌گیری نتایج هر کمپین را یاد حواهید گرفت. همچنین نحوه استفاده از لیست‌های ایمیلی و استفاده از اتوماسیون و گردش کار را یاد خواهید گرفت.کارمندان گوگلی که در حال حاضر در این زمینه کار می‌کنند شما را راهنمایی می‌کنند. آن‌ها به طور عملی و با ارائه مثال‌های شبیه‌سازی شده از کارهای رایج در بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک به شما آموزش می‌دهند و برخی از بهترین ابزارها و منابع مورد استفاده در این زمینه را به شما معرفی می‌کنند. برای گذراندن این دوره هیچ سابقه کاری‌ای لازم نیست. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: نوشتن متن و سرتیتر پیش‌نمایش موثر با استفاده از بهترین روش‌ها ایجاد اتوماسیون بازاریابی ایمیلی و گردش کار ایجاد و مدیریت لیست ایمیل نوشتن کپی ایمیل موثر مدیریت تماس و مدیریت بخش‌بندی لیست به کارگیری بهترین شیوه‌ها برای مدیریت ایمن اطلاعات شناسایی شخصی، یا PII و داده‌های کاربران اندازه‌گیری و تجزیه‌وتحلیل نتایج کمپین ایمیلی
دوره آموزش ایمیل مارکتینگ: تفکر خارج از Inbox دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایمیل مارکتینگ: تفکر خارج از Inbox را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی