اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام

699,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 699,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

معرفی دوره آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام این دوره جامع آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام، شما را به دنیای مدیریت چابک بر مبنای اسکرام وارد می‌کند و شما را برای مدیریت مؤثر پروژه‌ها در محیط‌های پیچیده و پویا آماده می‌سازد. در این دوره، مفاهیم کلیدی چابک و اسکرام را به‌صورت کامل و در عمق یاد می‌گیرید. ساختار دوره به‌گونه‌ای طراحی شده است که افراد بتوانند از طریق ویدیوهای آموزشی و جلسات مفهومی، دانش و مهارت لازم برای اجرای اسکرام را در پروژه‌های واقعی کسب کنند. با دوره آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام چه چیزی را یاد می‌گیرید؟ با گذراندن این دوره آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام: درک عمیقی از مفاهیم چابک و اصول اسکرام پیدا خواهید کرد. توانایی پیاده‌سازی اسکرام در پروژه‌های واقعی را به دست می‌آورید. نحوه برگزاری جلسات اسکرام و مدیریت تیم‌های خودمختار را خواهید آموخت. با یادگیری اصول چابک و اسکرام، می‌توانید بهره‌وری و کارایی تیم‌های خود را به‌طور قابل توجهی افزایش دهید. ابزارها و تکنیک‌های اسکرام را برای مدیریت پروژه‌های پیچیده فرا خواهید گرفت. همان‌طور که می‌توانید در فهرست دوره مشاهده نمایید، ۴۰ درصد محتوای دوره به مفاهیم، تعاریف و تئوری اختصاص دارد و ۶۰ درصد محتوا، بر روش‌های عملی و کاربردی تمرکز دارد. ابتدا به پایه‌های چابک می‌پردازیم و قدم به قدم وارد مسیری می‌شویم که به ما نشان می‌دهد اسکرام در چه جهانی متولد شده است. سپس وارد مفاهیم اصلی اسکرام میشویم و زیر و بم این چارچوب را به بحث می‌نشینیم. سپس وارد بخش عمده‌ی دوره می‌شویم: اسکرام در عمل. در سه بخش «پیش از توسعه» ، «هنگام توسعه» و «پس از توسعه» و ۱۲ فصل به صورت گسترده به مهمترین تمرینات کاربردی اسکرام می‌پردازیم و تقریبا هیچ چیز را از قلم نیانداخته‌ایم.  دوره آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام برای طیف گسترده‌ای از افراد مناسب است، از جمله: مدیران پروژه که قصد دارند مهارت‌های خود را در زمینه مدیریت چابک ارتقا دهند. اعضای تیم‌های توسعه نرم‌افزار که به دنبال بهبود روش‌های کاری و تعاملات تیمی هستند. مالکین محصول و تحلیل‌گران کسب‌وکار که می‌خواهند نقش خود را در پروژه‌های چابک بهینه‌تر ایفا کنند. افرادی که به دنبال کار در حوزه مدیریت چابک و اسکرام هستند و می‌خواهند در این زمینه تخصص پیدا کنند. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش مدیریت و کسب و کار به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 699,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت چابک بر مبنای اسکرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی