اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان نکاتی در نگارش زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نکاتی در نگارش زبان انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بسیاری از ما در هنگام نگارش به زبان غیر مادری، به طور ذاتی (ولی از روی اشتباه!) به گرته برداری و ترجمه لغت به لغت می‌پردازیم. حال آنکه اسلوب نگارش هر زبان با زبان دیگر متفاوت است، و دانش لغات به تنهایی برای نگارش متون کافی نیست. نگارش متن انگلیسی، چه در هنگام نامه نگاری و چه در هنگام تهیه گزارشهای علمی، نیازمند رعایت قواعدی است. بدیهی‌ترین این قواعد، دستورهای زبان (گرامر) است که باید توسط نگارنده در تمامی متن مراعات گردد. در این درس، با فرض اینکه دانشجو با گرامر زبان انگلیسی در حد متوسط آشناست، به ملزومات دیگر نگارش انگلیسی پرداخته خواهد شد. در ابتدا قواعد اولیه انگلیسی مرور خواهد شد که رعایت آنها برای نگارش کلیه متون انگلیسی مورد نیاز است: ۱. سجاوندی ۲. خلاصه نویسی ۳. داشتن لحن Active در متن ۴. داشتن لحن مثبت در متن در ادامه، به طور خاص به نگارش متون علمی و دانشگاهی پرداخته خواهد شد. دانشجو یاد خواهد گرفت که چگونه هنگام نگارش گزارش علمی، محتاط باشد، چگونه از کار دیگران انتقاد نماید، چگونه کارهای مختلف را باهم مقایسه کرده و تقابل دهد، چگونه مثال بزند و ... . منابع این درس به طور مشخص عبارتند از: 1. The Elements of Style By W. Strunk Jr. and E.B. White .2 Academic Phrasebank By John Morley وبسایت گرامرلی3. در پایان نیز نمونه‌هایی از ویرایش متون علمی ارائه خواهد گردید. 
دوره آموزش رایگان نکاتی در نگارش زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جواد کاظمی‌تبار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نکاتی در نگارش زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی