اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آشنايي با دانشگاه‌ها و رشته‌های مقطع کارشناسی علوم ارتباطات و رسانه
مسیر آموزشی

آشنايي با دانشگاه‌ها و رشته‌های مقطع کارشناسی علوم ارتباطات و رسانه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همه ما برای انتخاب‌های مختلف در زندگی در گام اول نیاز به اطلاعات صحیح، کافی و مورد نیاز داریم. حالا اگر آن انتخاب‌ها از جنس حیاتی و سرنوشت‌ساز باشند، اهمیت این اطلاعات چند برابر می‌شود. انتخاب رشته‌های دانشگاهی در مقاطع مختلف یکی از موارد بسیار مهم هستند! علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های حوزه ارتباطات و رسانه همیشه با این چالش روبرو بوده‌اند که اطلاعات مورد نیاز و کاربردی در مورد این رشته‌ها و همچنین دانشکده‌های ارائه‌دهنده آن‌ها کمتر در دسترس بوده است. طبیعی است این چالش موجب سردرگمی و دشواری و متاسفانه در مواردی انتخاب غلط می‌شود.   علاوه بر استفاده از تجارب دانشجویانی که در یک رشته و یا در یک دانشکده تحصیل کرده‌اند، شنیدن مستقیم و بدون واسطه صحبت‌های اساتید آن رشته نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. زیرا این افراد به دلیل بهره‌مندی از سوابق طولانی و تجارب فراوان و همچنین تسلط بر ابعاد گوناگون موضوع، می‌توانند معرفی جامع، کامل و به‌روزی ارائه و اطلاعات اولیه مورد نیاز را به طور دقیق بیان کنند. دوره راهنمایی آشنايی و انتخاب رشته كارشناسی ارتباطات و رسانه برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای دانش‌آموزانی که در مرحله‌ی انتخاب رشته و دانشگاه می‌باشند و همچنین تمام دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به تحصیل در حوزه ارتباطات و رسانه هستند مناسب است. برای استفاده از مباحث این دوره شما نیازمند به هیچ پیش‌­نیاز به خصوصی نخواهید بود و مباحث مطرح شده در این دوره به‌سادگی قابل‌فهم و درک شدن توسط شما خواهند بود.
دوره آشنايي با دانشگاه‌ها و رشته‌های مقطع کارشناسی علوم ارتباطات و رسانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید رسانیوم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنايي با دانشگاه‌ها و رشته‌های مقطع کارشناسی علوم ارتباطات و رسانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی