اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گوگل شیت
مسیر آموزشی

آموزش گوگل شیت

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حمید اخوان0
  • زمان:6 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این روزها گوگل شیت از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای اولیه یک نیروی کار در هر سمت و هر شرکتی است. با فراگیری روزافزون گوگل شیت و گرفتن جای اکسل توسط آن، حالا گوگل شیت به یک اسکیل ضروری برای هر کارمند و دانشجو تبدیل شده است. دوره آموزش مقدماتی گوگل شیت قرار است به شما آموزش بده که چگونه به بهترین شکل ممکن از ابزارهایی که گوگل شیت در اختیارتان گذاشته استفاده کنید و توی استفاده عمومی از گوگل شیت، و حتی کمی تخصصی استاد باشید! دوره آموزش مقدماتی گوگل شیت در چهار فصل و شانزده درس در اختیار شما قرار میگیرد و مرحله به مرحله از صفر تا صد استفاده از گوگل شیت مقدماتی کاملا موجز و مفید و بدون توضیحات اضافه و غیرضروری و خسته‌کننده به شما آموزش داده می‌شود. اگر تمرین‌های دوره آموزش مقدماتی گوگل شیت را بادقت حل کنید و به سؤالات پرسیده شده پاسخ درست بدهید دوره آموزش مقدماتی گوگل شیت برای شما بازدهی خیلی بهتری خواهد داشت و مطالب در ذهن شما تثبیت خواهد شد. گوگل شیت، ابزاری برای مدیریت اطلاعات و همکاری در کارهای گروهی در دنیای امروز، تکنولوژی و ابزارهای الکترونیکی به‌شدت در زندگی ما وارد شده‌اند و به ما کمک می‌کنند تا کارهایمان را بهتر و سریع‌تر انجام دهیم. یکی از این ابزارها، گوگل شیت است که توسط شرکت گوگل ارائه شده است. گوگل شیت یک برنامهٔ صفحه گستردهٔ الکترونیکی است که به شما امکان می‌دهد تا جداول الکترونیکی را ایجاد کنید، اطلاعات را مرتب کنید، فرمول‌های ریاضی را اعمال کنید و با دیگران به‌صورت هم‌زمان همکاری کنید. با استفاده از گوگل شیت، شما می‌توانید به‌راحتی و با سرعت بالا اطلاعات خود را مدیریت کنید و با دیگران به‌صورت هم‌زمان در جداول کار کنید. یکی از ویژگی‌های بارز گوگل شیت، قابلیت همکاری در زمان واقعی است. با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید با دیگران به‌صورت هم‌زمان در یک جدول کار کنید و تغییرات را به‌صورت فوری مشاهده کنید. همچنین، گوگل شیت به شما امکان می‌دهد تا از هر کامپیوتری با اینترنت به جداول خود دسترسی داشته باشید و از طریق تلفن همراه خود نیز به آن دسترسی پیدا کنید. گوگل شیت یکی از ابزارهای مفید برای مدیریت اطلاعات و همکاری در کارهای گروهی است. با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید به‌راحتی و با سرعت بالا اطلاعات خود را مدیریت کنید و با دیگران به‌صورت هم‌زمان در جداول کار کنید. همچنین، گوگل شیت به شما امکان می‌دهد تا از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند فرمول‌های ریاضی، فیلترها و ترتیب‌بندی‌های مختلف استفاده کنید. در نهایت، گوگل شیت یکی از ابزارهایی است که به شما کمک می‌کند تا کارهای خود را بهتر و سریع‌تر انجام دهید و با دیگران به‌صورت هم‌زمان همکاری کنید. با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید به‌راحتی و با سرعت بالا اطلاعات خود را مدیریت کنید و به بهبود کارایی و کیفیت کارهای خود برسید
دوره آموزش گوگل شیت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمید اخوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گوگل شیت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی