اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل‌سازی پایپ‌لاین ماشین لرنینگ در پروداکشن
مسیر آموزشی

آموزش مدل‌سازی پایپ‌لاین ماشین لرنینگ در پروداکشن

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Robert Crowe0
  • زمان:5 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش مدل‌سازی پایپ‌لاین ماشین لرنینگ در پروداکشن، با زیرنویس اختصاصی مکتب‌خونه مدل‌هایی را برای محیط‌های مختلف کارکرد می‌سازید. می‌آموزید ابزارها و تکنیک‌هایی را برای مدیریت مؤثر منابع مدل‌سازی خود و ارائه بهترین درخواست‌های استنتاج آفلاین و آنلاین پیاده‌سازی کنید و از ابزارهای تحلیلی و معیارهای عملکرد برای رسیدگی به عدالت مدل، مسائل قابل توضیح و کاهش تنگناها استفاده کنید. درک مفاهیم یادگیری ماشین و یادگیری عمیق ضروری است، اما اگر به دنبال یک شغل موثر هوش مصنوعی هستید، به مهارت‌های مهندسی تولید نیز نیاز دارید. مهندسی یادگیری ماشین برای تولید، مفاهیم اساسی یادگیری ماشین را با تخصص عملکردی توسعه نرم‌افزار مدرن و نقش‌های مهندسی ترکیب می‌کند تا به شما در توسعه مهارت‌های آماده تولید کمک کند.
دوره آموزش مدل‌سازی پایپ‌لاین ماشین لرنینگ در پروداکشن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Robert Crowe مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل‌سازی پایپ‌لاین ماشین لرنینگ در پروداکشن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی