اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روتوش در فتوشاپ برای پرتره در فضای باز و مناظر طبیعی
مسیر آموزشی

آموزش روتوش در فتوشاپ برای پرتره در فضای باز و مناظر طبیعی

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Chris Parker0
  • زمان:1 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش روتوش در فتوشاپ برای پرتره در فضای باز و مناظر طبیعی نحوه روتوش و ویرایش عکس‌های پاییزی را به تفصیل یاد خواهید گرفت. مدرس این دوره که یک عکاس حرفه‌ای با سابقه بیش از 30 سال است طی این دوره به شما می‌آموزد که چگونه به راحتی و به سرعت شاخ و برگ‌های معمولی، خسته کننده و سبز را به رنگ‌های زیبا، پر جنب‌وجوش و رنگارنگ پاییزی تبدیل کنید. در این دوره نه تنها مبانی ابزارهای مورد استفاده مانند لایه ها، ماسک های لایه، blending modes ،ACR و غیره را بررسی می‌شود، بلکه مدرس گردش کار ویرایش 3 مرحله‌ای خود را نیز به اشتراک می‍گذارد. این همان گردش کاری است که او برای ویرایش صدها تصویر در یک ساعت استفاده می‌کند! این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ عکاسان در هر سطحی افرادی که می‌خواهند نحوه تبدیل شاخ و برگ سبز و معمولی به رنگ‌های پاییزی را بیاموزند. عکاسانی که به دنبال یک آموزش با دستورالعمل‌های گام به گام هستند. عکاسانی که می‌خواهند یک گردش کار ویرایش را از یک عکاس حرفه‌ای بیاموزند. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش فتوشاپ به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش روتوش در فتوشاپ برای پرتره در فضای باز و مناظر طبیعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Chris Parker مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روتوش در فتوشاپ برای پرتره در فضای باز و مناظر طبیعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی