اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش الگوهای کلاسیک (قیمتی) در تحلیل تکنیکال
مسیر آموزشی

آموزش الگوهای کلاسیک (قیمتی) در تحلیل تکنیکال

1,079,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 1,079,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره قصد داریم انواع الگوهای کلاسیک(قیمتی) و نوع معامله‌گری با آن را آموزش دهیم. الگوهای کلاسیک دو دسته هستند: بازگشتی ادامه دهنده هر کدام از الگوها دارای نکات مختلف و روش‌های معامله‌گری متفاوتی دارند که در این آموزش با جمع‌آوری نکات از کتاب‌های مختلف سعی بر آن شده است که آموزشی جامع را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم.
دوره آموزش الگوهای کلاسیک (قیمتی) در تحلیل تکنیکال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شایان تنهایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,079,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوهای کلاسیک (قیمتی) در تحلیل تکنیکال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی