اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پردازش سیگنال‌های EEG و کار با جعبه‌ابزار EEGLAB
مسیر آموزشی

آموزش پردازش سیگنال‌های EEG و کار با جعبه‌ابزار EEGLAB

776,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 776,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:گلناز بغدادی4.1
  • زمان:19 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ثبت و تحلیل سیگنال‌های الکتریکی مغز (EEG) به‌عنوان ابزاری جهت شناخت عملکرد مغز در حین انجام تکالیف عصب - شناختی، تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها و اختلالات عصبی، بازاریابی عصبی جهت طراحی جذاب‌تر صفحات تبلیغاتی و بسته‌بندی، معماری و طراحی شهری و دکوراسیون جهت تحریک سیستم احساسات در مغز به نحو مطلوب و یا طراحی بازی‌های تفریحی و درمانی استفاده می‌شود.  تاکنون نرم‌افزارهای متعددی برای تحلیل این سیگنال ارائه شده است. یکی از آنها جعبه‌ابزار EEGLAB است که با اضافه‌شدن به محیط نرم‌افزار MATLAB امکان اجرای بسیاری از پردازش‌های مطرح در تحلیل سیگنال‌های EEG را فراهم می‌آورد. این جعبه‌ابزار متن‌باز بوده و میزان آمار ارجاع به این جعبه‌ابزار نشان می‌دهد که هر ساله تحقیقات قابل‌توجهی به کمک این جعبه‌ابزار به انجام می‌رسد. نتایج گزارش شده در سایت مرکز علوم اعصاب سوارتز نشان می‌دهد که این جعبه‌ابزار نسبت به جعبه‌ابزارهای مشابهی که برای پردازش سیگنال‌های EEG در محیط‌های دیگر از جمله پایتون طراحی شده‌اند، از محبوبیت و استقبال بیشتری برخوردار بوده است. این جعبه‌ابزار دارای یک واسط گرافیکی با کاربری ساده است که به محققین در حوزه‌های غیرمهندسی بدون نیاز به داشتن دانش و تجربه در خصوص الگوریتم‌های پردازش سیگنال و همچنین افرادی که به‌تازگی تحلیل سیگنال EEG را شروع کرده‌اند، این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به کدنویسی و انجام عملیات پیچیده، سیگنال‌های خود را پردازش و تحلیل کنند. در این کارگاه ابتدا با بیانی ساده مفاهیم نظری و اصطلاحات مطرح در حوزه پردازش سیگنال‌های EEG تشریح می‌گردد و سپس به طور عملی سیگنال‌های EEG ثبت شده در شرایط مختلف به کمک این جعبه‌ابزار مورد پردازش قرار می‌گیرند. می‌شود.  این دوره برای چه کسانی مفید خواهد بود؟  این دوره برای افرادی که پیش‌زمینه لازم در خصوص الگوریتم‌های پردازش سیگنال و برنامه‌نویسی را نداشته؛ ولی علاقه‌مند به تعریف پروژه‌هایی در حوزه علوم اعصاب شناختی مبتنی بر ثبت و مطالعه سیگنال‌های الکتریکی مغز (EEG) هستند، مفید خواهد بود. ولی برای محققینی که با الگوریتم‌های محاسباتی پردازش سیگنال (DSP یا BSP) آشنا هستند، شرکت در دوره‌های پیشرفته پردازش سیگنال EEG توصیه می‌شود.
دوره آموزش پردازش سیگنال‌های EEG و کار با جعبه‌ابزار EEGLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط گلناز بغدادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 776,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش سیگنال‌های EEG و کار با جعبه‌ابزار EEGLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی