اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تفکر خلاق: تکنیک‌ها و ابزار موفقیت
مسیر آموزشی

آموزش تفکر خلاق: تکنیک‌ها و ابزار موفقیت

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر3.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Peter Childs0
  • زمان:1 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای همیشه در حال رشد و تغییر امروز، توانایی تفکر خلاقانه و نوآورانه مهارت ضروری است. گاهی اوقات عقب‌نشینی و انعکاس در محیطی که سرعت بالایی دارد یا زمانی که از شما خواسته می‌شود حجم زیادی از اطلاعات را به خاطر بسپارید، می‌تواند چالش برانگیز باشد. ایجاد مفهوم یا انتقال ایده‌های جدید به روشی نوآورانه و جذاب، برخورد با مشکلات از زوایای تازه، و تولید راه‌حل‌های جدید، همگی ویژگی‌هایی هستند که بسیار مورد توجه کارفرمایان هستند. این دوره شما را با یک جعبه ابزار مجهز می کند و شما را با مجموعه‌ای از رفتارها و تکنیک‌هایی آشنا می‌کند که خلاقیت ذاتی شما را تقویت می‌کند. برخی از ابزارها برای استفاده به تنهایی مناسب هستند و برخی دیگر برای یک گروه به خوبی کار می‌کنند و شما را قادر می‌سازند از قدرت چندین ذهن استفاده کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از این ابزارها یا تکنیک‌ها با نیازها و علایق شما مطابقت دارد. رویکرد این دوره شما را قادر می‌سازد تا یک مجموعه مهارت ضروری برای تولید ایده‌ها را با موارد زیر بدست آورید:  سرگرمی‌های الکترونیکی و تمرینات؛  سخنرانی‌ها و نکات کاربردی؛  نمایش‌های ویدئویی از تکنیک های در عمل.
دوره آموزش تفکر خلاق: تکنیک‌ها و ابزار موفقیت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Peter Childs مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تفکر خلاق: تکنیک‌ها و ابزار موفقیت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی