اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تاثیر اینترنت اشیاء بر کسب‌وکار
مسیر آموزشی

آموزش تاثیر اینترنت اشیاء بر کسب‌وکار

259,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 259,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ایده اینترنت اشیاء (IoT) چندین سال است که مطرح شده است. اما همچنان صنعت (شرکت‌های مستقر و راه‌اندازی) به دنبال اپلیکیشن‌ها و مدل‌های تجاری مناسب هستند. این دوره به معرفی مهمترین مفاهیم اینترنت اشیاء و مکانیسم‌های مختلفی می‌پردازد که اینترنت اشیاء را مفید می‌کند. پشته ارزش اینترنت اشیاء نیز معرفی شده است و همچنین مقدمه‌ای کوتاه برای نوآوری مدل کسب‌وکار ارائه شده است. این دوره مبنایی برای سخنرانی‌های پیشرفته‌تر در مورد تأثیر اینترنت اشیاء بر مدل‌های کسب‌وکار و فرصت‌های کسب‌وکار اینترنت اشیا و مدل‌های درآمدی است. در طول دوره، شرکت‌کنندگان با ابزارها و طرحواره‌های مفیدی آشنا می‌شوند که انتقال به زمینه و چالش‌های کسب‌کار خود را تسهیل می‌کند. اگر به تحول دیجیتال و اینترنت اشیاء علاقه‌مند هستید، اما هنوز باید بفهمید که چگونه این ایده‌ها را به زمینه کسب‌کار خود، استراتژی خود و به مدل‌های تجاری پایدار تبدیل کنید، این دوره برای شما مناسب است.   این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره مناسب افرادی است که مشتاق دگرگونی دیجیتال و اینترنت اشیاء هستند و می‌خواهند بهتر بفهمند که چگونه می‌توان آن را به استراتژی تجاری و مدل‌های تجاری ترجمه کرد.   نقل قول از یک شرکت کننده (15 اوت 2020):"این یک دوره عالی بود که به من کمک کرد به طرق مختلف بفهمم چگونه می‌توانم راه‌حل‌های اینترنت اشیاء را به نقش خود در نوآوری در تجارت خود بیاورم. این دوره از انتظارات من فراتر رفت و موضوعات مختلفی را پوشش داد که حتی به آن‌ها فکر نکرده بودم. دوره عالی! "
دوره آموزش تاثیر اینترنت اشیاء بر کسب‌وکار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Prof. Dr. Markus Weinberger مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 259,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تاثیر اینترنت اشیاء بر کسب‌وکار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی