اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی تست نفوذ برای متخصصان امنیت سایبری
مسیر آموزشی

آموزش مبانی تست نفوذ برای متخصصان امنیت سایبری

339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر3.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Lisa Bock0
  • زمان:1 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شما احتمالاً هر کاری که می‌توانید برای ایمن‌سازی منطقی سیستم‌های خود انجام داده‌اید. اما چگونه می‌توانید مطمئن باشید که کاملاً در برابر حمله محافظت می‌شوید؟ دوره آموزش تست نفوذ یکی از مهم‌ترین مهارت‌های حرفه‌ای امنیت فناوری اطلاعات امروزی ارائه می‌دهد که شامل تست نفوذ، فرآیند تست یک کامپیوتر، سیستم، شبکه یا اپلیکیشن برای ارزیابی مقاومت آن دربرابر حمله است. مدرس این دوره لیزا بوک، کارشناس امنیت سایبری، تفاوت‌های کلیدی بین تست‌های شناخته شده و ناشناخته، تست‌های دستی و خودکار، تست‌های اعلام شده و اعلام نشده و موارد دیگر را طی این دوره بررسی می‌کند. در این دوره نکاتی را خواهید آموخت که برای کمک به شما در راه‌اندازی و اجرا طراحی شده‌اند تا بتوانید انواع تست‌هایی را انتخاب کنید که کارایی بهتری برای شما دارند. در طول این دوره، می‌آموزید که چگونه از ابزارهای شناسایی پیشرفته مانند اسکنرها، کرکرهای رمز عبور، موتورهای جستجو، سازندگان لیست و APIها برای ارائه نتایج تست منسجم و حساس به زمان استفاده کنید. در پایان، با تکنیک‌ها و طرح‌های تستی جدید برای Wi-Fi، شبکه‌ها، وب‌سایت‌ها، ایمیل، VoIP، خدمات بومی ابری، زیرساخت‌های موبایل، فایروال‌های انسانی و موارد دیگر آشنا خواهید شد.
دوره آموزش مبانی تست نفوذ برای متخصصان امنیت سایبری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Lisa Bock مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی تست نفوذ برای متخصصان امنیت سایبری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی