اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گوگل آنالیتیکس 4
مسیر آموزشی

آموزش گوگل آنالیتیکس 4

339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Matt Landers0
  • زمان:1 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گوگل آنالیتیکس 4 چیست؟ Google Analytics 4 جدیدترین ابزار تحلیلی است که به شما امکان اندازه‌گیری ترافیک و تعامل را در وب‌سایت‌ها و برنامه‌های می‌دهد. این نسخه از گوگل آنالیتیکس گزارشات بسسیار دقیق‌تری ارائه می‌دهد و نحوه نمایش این گزاراشات از نسخه قبلی خود متفاوت است. دوره آموزش گوگل آنالیتیکس 4 در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس 4 که توسط آناتیلیکس آکادمی تهیه شده است به صورت گام به گام نحوه نحوه راه اندازی و استفاده از 4 Google Analytics بیان شده است. در طول این دوره، به شما نشان خواهیم داد که چگونه ویژگی‌های Google Analytics را با پیاده‌سازی آن‌ها در وبلاگ آزمایشی Google Analytics تنظیم کنید. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ و آموزش گوگل آنالیتیکس به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش گوگل آنالیتیکس 4 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Matt Landers مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گوگل آنالیتیکس 4 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی