اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی دوبعدی با نرم‌افزار اتوکد
مسیر آموزشی

آموزش طراحی دوبعدی با نرم‌افزار اتوکد

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار اتوکد یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین نرم افزارهای طراحی دوبعدی و سه بعدی در جهان بوده که محصول شرکت اتودسک می باشد.این نرم افزار برای مهندسان مکانیک، عمران، معماری، برق، طراحان صنعتی و … تا حد زیادی جهت طراحی لازم است. نرم افزار اتوکد در بخش های مختلفی قابل تدریس است که در این دوره، به بخش آموزش اتوکد دوبعدی از صفر تا صد پرداخته و نکات و ترفندهای طراحی به همراه اصول کار با نرم افزار اتوکد دوبعدی فراگرفته می شود.در این دوره اصول صحیح کار با نرم افزار اتوکد به همراه اصول صحیح نقشه خوانی و نقشه کشی نیز آموزش داده می‌شود و مخاطب را از آموزش های دیگر بی نیاز می کند. لازم به ذکر است که برای انتقال بهتر مفاهیم، در این دوره یک نقشه پلان به طور کامل طراحی شده و تا حد امکان نکات و ترفندهای مورد نیاز جهت طراحی بهتر توضیح داده شده است.همچنین در ادامه آموزش، روش طراحی پارامتریک نیز آموزش داده شده است که بسیار کاربردی بوده و توانایی انجام طراحی انواع طرح های دوبعدی را به شما خواهد شد. پس از گذراندن این دوره آموزشی، شما قادر خواهید بود که 99 درصد طرح های دوبعدی در زمینه های مختلف را به طور کامل طراحی نموده و بخش های مختلفی همچون اندازه، گذاری، ثبت متن، لایه گذاری، کار با Layout و … را نیز به طور کامل داشته باشید.
دوره آموزش طراحی دوبعدی با نرم‌افزار اتوکد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا سعادتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی دوبعدی با نرم‌افزار اتوکد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی