اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گرامر پیشرفته زبان انگلیسی برای آزمون‌های بین‌المللی
مسیر آموزشی

آموزش گرامر پیشرفته زبان انگلیسی برای آزمون‌های بین‌المللی

389,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 389,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مجید حاتمی4.8
  • زمان:2 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گرامر و واژگان دو روی یک سکه هستند و هر یک بدون دیگری نمی‌تواند فرآیند یادگیری زبان را تکمیل کند. یکی از چالش‌برانگیزترین خرده مهارت‌های زبانی استفاده از دانش دستور زبان در گفتار و نوشتار است. بسیاری از زبان‌آموزان به‌رغم آشنایی با زمان‌های دستوری مختلف نمی‌توانند آن طور که شایسته است دانش زبانی خود را در آزمون‌های بین‌المللی و یا مصاحبه‌های شغلی نشان دهند. در این دوره سعی شده است راهکاری برای بسط موضوع و تنوع‌بخشی به زمان های دستوری پربسامد و پرکاربرد مطرح گردد. زبان‌آموزان لازم است ضمن بالابردن دایرۀ واژگان خود، ساختارهای متناسب را نیز بکار ببرند تا مخاطب را قانع نمایند. ربط‌دادن هر موضوع به تجربۀ زیسته فرد در بدو امر و بدون تمرین و آموزش کار دشواری به نظر می‌رسد. در این دوره آموزشی زبان‌آموزان با راهکار و استراتژی بسط موضوع و ربط‌دادن آن به زمانهای گذشته، حال کامل، آینده و آینده کامل را فراخواهند گرفت. در این آموزش، تأکید بر ارائه راهکار است و زبان آموز نیاز به حفظ کردن مطالب ندارد. تنها با درک الگوها ، می تواند با تکنیک شخصی سازی، مطالب را در ذهن خود تثبیت نماید. به علاوه، با شیوه ای متفاوت از آموزش دستور زبان انگلیسی آشنا خواهید شد که با تمرین و تکرار می توانید به موقع از آن بهره ببرید. 
دوره آموزش گرامر پیشرفته زبان انگلیسی برای آزمون‌های بین‌المللی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجید حاتمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 389,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر پیشرفته زبان انگلیسی برای آزمون‌های بین‌المللی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی