اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقاشی دیجیتال: هنر فانتزی شگفت‌انگیز در CLIP STUDIO PAINT
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی دیجیتال: هنر فانتزی شگفت‌انگیز در CLIP STUDIO PAINT

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Robert Marzullo0
  • زمان:10 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره راهنمای کامل گام به گام برای به تصویر کشیدن عناصر و شخصیت‌های هنری فانتزی است. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه به صورت دیجیتالی انواع عناصر هنری فانتزی را طراحی و نقاشی کنید. نحوه ایجاد سلاح‌های جادویی، صخره‌ها، افکت‌های قدرت، شاخ و برگ و یک شخصیت کاملاً دقیق را به صورت گام به گام یاد خواهید گرفت. با استفاده از برنامه بسیار قدرتمند و مقرون به صرفه Manga Studio 5 و Clip Studio Paint، انواع ترفندها و تکنیک‌های منظم برای ایجاد این نوع آثار هنری به شما داده می‌شود. این دوره با عناصر اولیه شروع می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا با سرعت خود رشد کنید تا زمانی که هنگام پایان برای خلق شخصیت کامل آماده شوید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ هر کسی که می‌خواهد بداند چگونه بهتر موجودات و عناصر هنری فانتزی خلق کند. هر کسی که می‌خواهد ابزارهای موجود در Manga Studio 5 و Clip Studio Paint را بهتر درک کند.
دوره آموزش نقاشی دیجیتال: هنر فانتزی شگفت‌انگیز در CLIP STUDIO PAINT دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Robert Marzullo مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی دیجیتال: هنر فانتزی شگفت‌انگیز در CLIP STUDIO PAINT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی