اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل‌سازی معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS (پروژه محور)
مسیر آموزشی

آموزش مدل‌سازی معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS (پروژه محور)

579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد معصوم0
  • زمان:5 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدل‌سازی معادلات ساختاری یکی از روش‌های آماری جهت بررسی ارتباط میان چندین متغیر در یک مدل است. این تکنیک اجرای هم‌زمان مدل‌سازی اکتشافی و تأییدی را برای پژوهشگران میسر ساخته و برای و تدوین و آزمون نظریات مناسب است.  به‌منظور اجرای پروژه‌های مدل‌سازی معادلات ساختاری تکنیک‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد که در این میان نرم‌افزار AMOS  یکی نرم‌افزارهای قدرتمند جهت اجرای این تکنیک‌ است، به‌طوری‌که که قادر است مدل‌های مفهومی پیچیده و روابط متعدد میان متغیرهای آن را به‌صورت یکجا مورد آزمون قرار دهد. در همین راستا در این آموزش فرایند کامل اجرای یک پروژه مدل‌سازی معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS آموزش داده می‌شود؛ به‌طوری که فراگیران در پایان دوره قادر خواهند بود تا صفر تا صد یک پروژه را طرح‌ریزی، اجرا و تجزیه‌و‌تحلیل نمایند. در این دوره فرایند طراحی یک مدل مفهومی و تست مدل و نیز آزمون فرضیات آن در قالب مثال‌های متنوع بیان گردیده و در پایان دوره نیز یک پروژه کامل طراحی شده و مورد تجزیه‌و‌تحلیل قرار می‌گیرد. آنچه که این دوره را از دیگر دوره‌ها متمایز می‌کند پرهیز جدی از پرداختن به مباحث صرفاً تئوریک و تمرکز بر آموزش از طریق ارائه مثال‌های کاربردی است. همچنین در این دوره علاوه بر آموزش نرم‌افزار و تشریح مفاهیم مربوط به آزمون‌های مختلف، تمرکز جدی بر نحوه گزارش خروجی‌های نرم‌افزار در بخش مربوط به تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها در مقالات یا پایان‌نامه‌ها است. به‌طوری‌که فراگیران قادر خواهند بود تا بدون نیاز به مراجعه به دیگر منابع، فرایند طراحی مدل و پرسش‌نامه، تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها با استفاده از تکنیک مدل‌سازی معادلات ساختاری و نرم‌افزار AMOS و گزارش نتایج را با حداقل زمان و کمترین زحمت طی نماید.            
دوره آموزش مدل‌سازی معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS (پروژه محور) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد معصوم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل‌سازی معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS (پروژه محور) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی