اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارز دیجیتال، بیت‌کوین، آلت‌کوین، NFTs، دیفای و متاورس
مسیر آموزشی

آموزش ارز دیجیتال، بیت‌کوین، آلت‌کوین، NFTs، دیفای و متاورس

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Meta Brains0
  • زمان:4 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طوفانی که رمز ارزها ایجاد کرده‌اند سبب شد تا بخش ارز دیجیتال را تصاحب کنند. در گذشته ارزهای دیجیتال پول آینده نامیده می‌شدند. در حال حاضر بسیاری از معامله‌گران از بیت‌کوین برای کسب درآمد غیرفعال و تنوع بخشیدن به سرمایه‌گذاری‌های خود در این فرآیند استفاده می کنند. در دوره آموزشی ارز دیجیتال، بیت کوین، آلت کوین، NFTs، دیفای و متاورس چه می آموزیم؟ با گذراندن دوره  آموزش ارز دیجیتال- بیت کوین، آلت کوین، NFTs، دیفای و متاورس با مبانی ارزهای دیجیتال و بلاک چین آشنا خواهید شد که به شما می‌آموزد که چگونه رمزارزها در کل داستان ارز دیجیتال قرار می گیرند. ابتدا، با یادگیری مقدمه کلی پول و پیشینه و تاریخچه بیت کوین شروع می کنید. سپس با نحوه عملکرد بیت‌کوین، آلت‌کوین، NFT‌ها، دیفای و متاورس آشنا خواهید شد و اینکه چرا هر زمان که در مورد رمز ارزها می شنوید، اصطلاح «بلاک‌چین» رایج می شود. این دوره به شما تمام مطالب مورد نیاز که باید در مورد ماینینگ و معاملات بدانید را آموزش می‌دهد. شما استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی را یاد می‌گیرید که به شما در ساخت، رشد و محافظت از ثروت خود در طول زمان کمک می‌کند. با گذراندن دوره همچنین خواهید آموخت که رمز ارزها چگونه بر اقتصاد یک کشور به عنوان یک کل تأثیر می‌‌گذارند. مدرسان دوره افراد حرفه‌ای در زمینه بیت‌کوین و فناوری بلاک‌چین هستند. این مدرسان با استفاده از تجربه فراوان خود در زمینه ارزهای دیجیتال، شما را با ارزهای دیجیتال آشنا کرده و از بیت‌کوین به عنوان مطالعه موردی استفاده می کنند. علاوه بر این، در مورد کیف پول‌های رمز ارزها، انواع مختلف کیف پول‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها خواهید آموخت. اگر نگران این هستید که آلت‌کوین‌های شما پس از انباشته شدن غیر قابل مصرف باشند، در این دوره با نحوه مبادله رمز ارزهای خود با سرویس‌های ارزشمند آشنا خواهید شد.   دوره آموزش ارز دیجیتال- بیت کوین، آلت کوین، NFTs، دیفای و متاورس برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای مبتدیانی مناسب است که مایل به یادگیری یا گسترش دانش خود در مورد رمز ارزها و فناوری بلاک‌چین هستند. این دوره برای کارآفرینانی ایده‌آل است که می‌خواهند بدانند بیت‌کوین و بلاک‌چین چگونه بر دنیای تجارت تأثیر می‌گذارد تا سرمایه‌گذاری‌های خود را با استفاده از بیت‌کوین و بلاک‌چین گسترش دهند. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش ارزهای دیجیتال به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش ارز دیجیتال، بیت‌کوین، آلت‌کوین، NFTs، دیفای و متاورس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Meta Brains مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارز دیجیتال، بیت‌کوین، آلت‌کوین، NFTs، دیفای و متاورس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی