اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک عمومی هالیدی - مکانیک
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک عمومی هالیدی - مکانیک

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیزیک عمومی هالیدی نام کتابی است که اساتید در اکثر دانشگاه‌ها برای آموزش فیزیک از آن استفاده می‌کنند. مطالب برای عموم نوشته شده و سعی شده در عین سادگی درک خوبی از فیزیک را در دانشجوها ایجاد کند. در ابتدای هر فصل سؤالی طرح شده که دانشجو می‌تواند بفهمد چه درهم‌تنیدگی زیادی بین زندگی روزمره و مفاهیم فیزیک وجود دارد. همهٔ ما از کیلومترشمار ماشین هنگام رانندگی استفاده می‌کنیم ولی شاید به مفهوم اعداد روی کیلومترشمار دقت زیادی نکرده باشیم. برای اکثر ما سرخوردن در یک روز بارانی پیش‌آمده باشد اما به دلیل آن توجهی نکرده باشیم و هزاران مسئله دیگر. این جاست که فیزیک طبیعت را با معادلات ریاضی پیوند می‌دهد. این کتاب برای دانشجویان مهندسی، داوطلبان کنکور ارشد، آزمون‌های استخدامی و المپیادهای علمی مفید است
دوره آموزش فیزیک عمومی هالیدی - مکانیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسن میوه‌چیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک عمومی هالیدی - مکانیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی