اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک پایه 1 - بردارها و حل مسئله
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک پایه 1 - بردارها و حل مسئله

439,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 439,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی حدادی0
  • زمان:1 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیزیک پایه ۱ یکی از دروس اصلی و پایه رشته‌های علوم پایه و فنی و مهندسی به شمار می‌رود. در این درس اصول و مفاهیم اولیه فیزیک آموزش داده می‌شود که لازم برای درک و اصول مباحث پیشرفته است. این درس پیش‌نیاز برای دروسی مانند: فیزیک پایه ۲، فیزیک مدرن، مکانیک کلاسیک، ترمودینامیک، مکانیک آماری، الکترومغناطیس، مکانیک کوانتومی، الکترودینامیک، نسبیت خاص، ابررسانایی و ... است.   اهمیت یادگیری فیزیک پایه ۱ چیست؟  امروزه اصول بسیاری از علوم پیشرفته قوانین ساده مکانیک است. قوانینی که با استفاده از آن‌ها می‌توان در مورد بسیاری از پدیده‌های موجود در طبیعت و محیط پیرامون از مقیاس‌های بزرگی چون حرکت زمین به دور خورشید و اجرام آسمانی همانند ستارها تا حرکت یک الکترون در به دور هسته‌ی خودش صحبت کرد. مجموعه این قوانین در چارچوب مطالب فیزیک پایه ۱ تدریس می‌شوند که با یادگیری مفاهیم آن می‌توان درک بهتری از پدیده‌های مختلف پیرامون خود داشت. سرفصل‌های دوره این دوره شامل مباحث زیر است: ● بردار و اجزای آن‌ها ● بردارهای واحد، افزودن بردارها براساس اجزا ● ضرب بردارها ● بررسی و خلاصه ● مسائل
دوره آموزش فیزیک پایه 1 - بردارها و حل مسئله دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی حدادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 439,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک پایه 1 - بردارها و حل مسئله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی