اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کارگاه آموزشی مانیتورینگ و کنترل واکنشگاه‌های شیمیایی با LabVIEW
مسیر آموزشی

کارگاه آموزشی مانیتورینگ و کنترل واکنشگاه‌های شیمیایی با LabVIEW

629,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 629,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:فرزین هرمزی1
  • زمان:3 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کارگاه آموزشی مانیتورینگ و کنترل واکنشگاه‌های شیمیایی با LabVIEW یک دوره  کاربردی و مناسب برای مهندسین شیمی و ابزاردقیق است. دوره با آموزش هدف‌مند نرم‌افزار LabVIEW شروع می‌شود و با مثال‌های متعددی از سامانه‌های رآکتور و تجهیزات مهندسی به هنرجویان کمک می‌کند تا گام‌به‌گام مطابق با اهداف طراحی شده توسط مدرس به جلو بروند. لذا ضرورتی وجود نخواهد داشت که هنرجو از قبل با نرم‌افزار LabVIEW آشنایی زیادی داشته باشد. این موضوع در فصل اول کارگاه به پایان می‌رسد. در فصل دوم وارد کدنویسی هدف‌مند مانیتورینگ و کنترل خواهیم شد و تا پایان فصل هنرجویان قادر خواهند بود با الگوهای کدنویسی در حوزه یاد شده به‌خوبی آشنا شوند. به جهت عملیاتی‌کردن مهارت‌های کسب شده تا پایان فصل دوم لازم است بتوان ارتباط  بین محیط نرم‌افزار و تجهیزات سخت‌افزاری برقرار کرد. تجهیزات متعددی این کار را انجام می‌دهند به دلیل اینکه این کارگاه رویکرد صنعتی دارد از PLC بدین منظور استفاده شده است. PLC که انتخاب شده برند FATEK است.همچنین لازم است ارتباط سخت‌افزار PLC و کامپیوتر بر اساس یک پروتکل برقرار شود. پروتکل ارتباطی که در این کارگاه استفاده شده پروتکل Modbus در بستر TCP/IP است. حوزه وسیعی از تجهیزات جمع‌آوری سیگنال هستند که از این پروتکل Modbus TCP/IP به‌منظور ارتباط استفاده می‌کنند. در فصل سوم با PLC و پروتکل Modbus TCP/IP  آشنا خواهید شد، همچنین مهارت‌های دو فصل اول و دوم با مهارت‌های به‌دست‌آمده در فصل سوم یک‌پارچه می‌شود. در فصل چهارم یک پروژه عملی  به طور کامل انجام و تحلیل می‌شود.
دوره کارگاه آموزشی مانیتورینگ و کنترل واکنشگاه‌های شیمیایی با LabVIEW دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرزین هرمزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 629,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه آموزشی مانیتورینگ و کنترل واکنشگاه‌های شیمیایی با LabVIEW را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی