اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Power Pages (CMS مایکروسافت)
مسیر آموزشی

آموزش Power Pages (CMS مایکروسافت)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Robin Solonenko0
  • زمان:3 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وردپرس از سال 1999 مورد استفاده است، اما اکنون شما از جدیدترین CMS مایکروسافت یعنی Power Pages با یکپارچگی کامل با محصولات Power Platform استفاده می کنید. اگر از محصولات فعلی CMS مانند وردپرس یا جوملا استفاده کرده باشید، به زودی متوجه خواهید شد که هزینه میزبانی سایت، ساخت آن و خرید همه افزونه‌ها برای انجام کاری که می خواهید، برای شما گران تمام می‌شود. با Power Pages می‌‌توانید تمام قابلیت‌‌های مشابه سایر محصولات CMS را دریافت کنید و سایت خود را با داده‌ خود در دیتاورس یا حتی با فرم‌‌های Power Apps و گزارش‌ها و داشبورد Power BI یکپارچه کنید. Power Pages یک محصول کم کد یا بدون کد برای کسانی است که فقط می‌خواهند سایتی را توسعه دهند و در دسترس مشتریان خود قرار دهند. یا اگر شما کدنویس هستید و به ویژوال استودیو دسترسی دارید، می توانید کد خود را اضافه کنید تا سایت خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. در دوره Power Pages چه می آموزید ؟ این دوره نه تنها به شما تمام workspace ها و محیط هایی را که با آن کار می کنید آموزش می‌دهد، بلکه یک سایت واقعی را صفحه به صفحه می‌سازید، تمام کامپوننت‌های مورد نیاز خود را اضافه می‌کنید، به دیتاورس متصل می‌شوید و آن را برای تولید آماده می‌کنید تا در پایان دوره یک سایت کاملاً عملیاتی و آماده داشته باشید.  این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ کسی که می‌‌خواهد با حفظ امنیت شدید، یک وب‌ سایت عمومی برای سازمان خود ایجاد کند تا بتواند آن سایت را با داده دیتاورس خود و سایر محصولات power platform مانند Power Apps و Power BI یکپارچه کند. توسعه دهندگان سایت که با دیگر پلتفرم‌های CMS مانند جوملا یا وردپرس کار می‌کنند. توسعه دهندگان پیشرفته‌ای که از ویژوال استودیو برای بهبود Power Pages خود استفاده می‌کنند. کسانی که می‌خواهند یک وب سایت عمومی ایجاد کنند و آن را با فرم‌های Power Apps و گزارش‌های Power BI یکپارچه کنند.
دوره آموزش Power Pages (CMS مایکروسافت) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Robin Solonenko مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Power Pages (CMS مایکروسافت) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی