اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نتورک پلاس
مسیر آموزشی

آموزش نتورک پلاس

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره نتورک پلاس به‌عنوان بیس و پایه و همچنین الفبای شبکه‌های کامپیوتری محسوب می‌شود به‌طوری‌که گذراندن دوره‌های بالاتر بدون دانستن مفاهیم و تعریف‌های نتورک پلاس مشکل است و خیلی از مشکلات و عدم تسلط به دوره‌های بالاتر سر نگذراندن اصولی این مبحث است. دوره آموزش نتورک پلاس برای چه افرادی مناسب است؟ این دوره به درد تمامی افراد می‌خورد که به شبکه علاقه‌مند و از خواندن و دانستن مطالب مرتبط با شبکه سر کیف می‌آیند. این دوره که توسط شرکت کامپتیا برگزار می‌شود و بعد از گذراندن این دوره و تسلط به مباحث آن  می‌توانید در شاخه‌های مختلف شبکه ادامه داده و در واقع این دوره به‌عنوان نقشه راهی برای آینده شبکه‌ای شما است. بعد از گذراندن این دوره یا می‌توانید وارد مباحث MCSA و MCSE شوید یا شبکه را به‌صورت سخت‌افزاری بر اساس دوره‌های سیسکو فرابگیرید و در تمامی ای دوره‌ها پیش‌نیاز اصلی نتورک پلاس است. در این دوره سعی می‌شود که با تحت پوشش قراردادن کتاب مرجع این فیلد که توسط شرکت compTIA  منتشر شده است مباحث به شما آموزش داده شود و بعدازاین دوره تسلط کامل بر تعریف‌ها و نکات مهم در مورد شبکه از تعریف اولیه گرفته تا عیب‌یابی شبکه پیدا کنید. در دوره آموزش نتورک پلاس چه مباحثی تدریس می شود؟ در فصول اول سعی می‌شود که به تعریف شبکه و تقسیم‌بندی‌های آن از لحاظ‌های مختلف پرداخته شود و هرکدام از فیلدها جز به جز تعریف شود بعد از آن زیرساخت‌ها موردنیاز در شبکه بررسی شده و عملیات شبکه نیز موردتوجه قرار گیرد و در انتها امنیت و در نهایت عیب‌یابی شبکه بر اساس سرفصل‌های کتاب مرجع که پیش‌تر از آن صحبت به میان آمد جز به جز آموزش داده شود. به‌طورکلی در این دوره تلاش می‌شود تا از کلی‌گویی پرهیز شود و دیدی جامع و کاملی از شبکه به شما داده شود. این دوره به‌عنوان نقشه راهی برای آینده شبکه شما است و بعد از گذراندن این دوره که به‌عنوان الزام و پیش‌نیاز دوره‌های بالاتر است می‌توانید در فیلدهای مختلف شبکه ادامه دهید و کار تخصصی در ارتباط با شبکه را پیدا کنید.
دوره آموزش نتورک پلاس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شهرزاد مهدیار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نتورک پلاس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی