اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رهبری تیم‌ها
مسیر آموزشی

آموزش رهبری تیم‌ها

319,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 319,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Maxim Sytch0
  • زمان:5 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش رهبری تیم‌ها، یاد خواهید گرفت که چگونه تیم خود را بسازید، کار تیمی و همکاری را بهبود ببخشید و عملکرد تیم را از طریق یادگیری و بهبود مستمر حفظ کنید. به طور خاص، شما بهترین شیوه‌ها را برای ترکیب یک تیم و همسوسازی اهداف فردی و تیمی یاد خواهید گرفت. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه نقش‌ها را ایجاد کنید، ساختارها را بسازید و تصمیم‌گیری‌ها را مدیریت کنید تا تیم شما برتر باشد. این دوره همچنین به شما در مدیریت فرآیندهای مهم تیم مانند حل تعارض و ایجاد اعتماد کمک می‌کند که تأثیر عمیقی بر عملکرد تیم شما دارد. شما درباره برخی از بهترین راه‌ها برای استفاده از پتانسیل مولد تیم‌ها و در عین حال کاهش خطرات و تله‌های کار تیمی صحبت خواهید کرد. پس از اتمام دوره آموزش رهبری تیم‌ها توانایی چه کارهایی داریم؟ در سازمان‌های مدرن، بیشتر کارها به صورت تیمی انجام می‌شود، اما نتایج کار تیمی به‌طور استثنایی ترکیبی است. بسیاری از تیم‌ها طراحی و ساختار ضعیفی دارند، این تیم‌ها مملو از درگیری‌های ناکارآمد، شکست در هماهنگی و چالش‌های انگیزشی جدی هستند. در نتیجه، بسیاری از تیم‌ها از توانایی‌های بالقوه خود استفاده نمی‌کنند و اغلب حتی افرادی که بر روی وظایف مشابه و تکراری. پس از اتمام این دوره، شما مجموعه ای از ابزارها و روش‌ها را به دست خواهید آورد که شما را قادر می‌سازد تا به طور موثر تیم خود را راه‌اندازی، اجرا، ارزیابی و به طور مداوم بهبود ببخشید. چنین بینش‌هایی شما را به یک رهبر تیم موثرتر تبدیل می‌کند.
دوره آموزش رهبری تیم‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Maxim Sytch مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 319,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رهبری تیم‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی