اطلاعات دوره
آموزش متنی شنیداری نرم افزار متلب
مسیر آموزشی

آموزش متنی شنیداری نرم افزار متلب

87,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 87,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:معین سلیمی4
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به افزایش زمینه‌های علمی بین رشته‌ای، استفاده از نرم افزارهایی که بتوانند پلی باشند بین حوزه‌های علمی متفاوت، نقش اساسی در پیشبرد اهداف این زمینه‌ها دارد و متلب یکی از بهترین گزینه‌ها برای حرکت در پروژه‌ایی است که از چند شاخه‌ی علمی مختلف تشکیل شده است! در واقع این نرم‌افزار بیشتر شبیه یک موتور جستجوی علمی است تا فقط یک زبان برنامه نویسی! متلب فقط یک ابزار نیست بلکه یک روش یادگیری است! متلب به شما یاد می‌دهد، چطور به مسائل علمی نگاه کنید! گسترگی جعبه ابزارهای متلب باعث شده‌است که هر کسی در هر زمینه‌ محاسباتی تقریبا با این نرم‌افزار آشنا باشد. به نوعی متلب تبدیل به یک زبان مشترک بین علوم مختلف شده‌است‌؛ از زیست‌شناسی تا علوم پایه، مهندسی، هوش مصنوعی، هوا‌فضا تا مدیریت مالی، اقتصاد و بسیاری زمینه‌های دیگر! یک جنبه‌ی مهم در نرم‌افزار متلب ساختار مناسب جعبه ابزارها است چه به لحاظ استفاده و چه به لحاظ سند! این ساختار جعبه ابزارها یک محیط تعاملی با کاربر ایجاد می‌کند که باعث می‌شود کاربر بتواند در عین حال که با کدنویسی یک مفهوم آشنا می‌شود، با مطالب بسیار جامعی (شامل مثال‌ها، مقالات رفرنس، ویدئوهای آموزشی، وبینارهایی که شرکت در اختیار کاربران می‌گذارد و بسیاری از محتواهای آموزشی دیگر) هم در مورد اصول و الگوریتم‌های مرتبط با آن مفهوم و نیز روش‌های مشابه برای حل همان مسئله آشنا شود! 
دوره آموزش متنی شنیداری نرم افزار متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط معین سلیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 87,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متنی شنیداری نرم افزار متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

تمام دوره های استاد معین سلیمی عالی و قابل استفاده می باشند. بخصوص این دوره برای جمع بندی کلی تمام مباحث کدنویسی در تمامی رشته ها قابل استفاده می باشد. با تشکر از مدیران مکتبخونه و استاد سلیمی بزرگوار

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی